۴۷۸۲۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تولید ابزارهای نانو برای تسکین دردهای عضلانی

اخیراً محصولی به نام Hyperice Venom به بازار عرضه شده که از آن می‌توان برای تسکین دردهای پشت استفاده کرد. این ابزار پوشیدنی با گرما و لرزش اقدام به تسکین دردهای ناحیه پشت بدن می‌کند.

خبرگزاری مهر - میترا سعیدی کیا: یک شرکت خارجی اقدام به تولید ابزاری کرده که به ورزشکاران و کسانی که در ناحیه پشت بدن احساس درد دارند کمک می‌کند تا این دردها تسکین یابد.
تولید ابزارهای نانو برای تسکین دردهای عضلانی

به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت هایپریس (Hyperic) با فناوری نانو اقدام به تولید ابزاری کرده که به ورزشکاران و کسانی که در ناحیه پشت بدن احساس درد دارند کمک می‌کند تا این دردها تسکین یابد. در این دستگاه از ترکیب گرما و لرزش استفاده شده است.

اخیراً محصولی به نام Hyperice Venom به بازار عرضه شده که از آن می‌توان برای تسکین دردهای پشت استفاده کرد. این ابزار پوشیدنی با گرما و لرزش اقدام به تسکین دردهای ناحیه پشت بدن می‌کند. در صورت وجود جراحت یا تصلب عضلات، این دستگاه اقدام به ایجاد گرما کرده و با شل و ریلکس کردن این عضلات به تسکین درد کمک شایانی می‌کند.

در این ابزار از فناوری‌ نانو برای گرمادهی سریع استفاده شده است. Venom به کاربر اجازه می‌دهد تا دمای مورد نظر خود را انتخاب کند؛ این کار از روی صفحه نمایش انجام می‌شود. همچنین کاربر قادر است با استفاده از این صفحه نمایش، یکی از سه حالت ارتعاشی را انتخاب کند.

گرما و لرزش Venom با استفاده از یک باتری یون لیتیم قابل شارژ تأمین می‌شود که می‌توان آن را از این ابزار جدا و به سادگی شارژ کرد.

آنتونی کاتز از بنیان‌گذاران شرکت هایپریک اظهار داشت: از سال ۲۰۱۲ که ما فناوری کمپرسور سرمایشی را به بازار عرضه کردیم، ورزشکاران از ما درخواست فناوری گرمایشی را نیز داشتند. با این ابزار، ما می‌توانیم به نیاز این ورزشکاران پاسخ دهیم.

وی افزود: در این فناوری ما از لرزش نیز استفاده کردیم تا اثربخشی درمانی ابزار افزایش یابد. این محصول برای کسانی که از درد پشت بدن رنج می‌برند و همچنین ورزشکاران حرفه‌ای مناسب است.»

پاتریک پترسون از بازیکنان فوتبال آمریکایی تیم آریزونا کاردینالز معتقد است که من همیشه از محصولات شرکت هایپریک برای تسکین دردهای بدنم استفاده می‌کنم. فوتبال آمریکایی موجب وارد شدن صدمات زیادی به بدن می‌شود که دردهای پشت بدن از جمله نتایج این آسیب‌ها است. Venom ابزاری برای تسکین دردهاست.

در ادامه جیم هوتر، مدیرعامل شرکت هایپریک، خاطر نشان کرد: مشتریان ما به دنبال آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای بازار هستند و ما نیز به دنبال پاسخ به نیاز آن‌ها هستیم. Hyperic Venom و محصولات مشابه آن می‌تواند راهکاری مناسب نه تنها برای دردهای پشت بدن باشد، بلکه می‌تواند برای ورزشکارانی که نیاز به ماساژ و گرما روی عضلات خود دارند، مورد استفاده قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج