adexo3
۴۷۸۴۸۷
۲۶ نظر
۵۰۰۲
۲۶ نظر
۵۰۰۲
پ

محاکمه جوانی که پس از قتل، گوش‌ زن را برید

شامگاه بیست و سوم آذر سال ۹۳ زن جوان به محض مشاهده گوش‌های بریده‌ای در پیشخوان آشپزخانه از خانه فرار کرده و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

روزنامه ایران: شامگاه بیست و سوم آذر سال ۹۳ زن جوان به محض مشاهده گوش‌های بریده‌ای در پیشخوان آشپزخانه از خانه فرار کرده و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

او به افسر نگهبان کلانتری گفت: «از مدتی قبل زن جوانی مزاحم زندگی‌ام شده بود شوهرم از قبل او را می‌شناخت و من به رابطه آنها شک داشتم. امشب که به خانه آمدم مجید گفت که او را کشته و گوش‌هایش را برایم آورده است اول باورم نشد اما وقتی گوش‌های خونی را دیدم از خانه فرار کردم!» با اعلام این گزارش پلیس به خانه مرد جوان رفت و مجید ۲۳ ساله دستگیر شد. همزمان با دستگیری وی، جسد زن جوانی به‌نام معصومه- ۲۴ ساله- نیز با گوش‌های بریده در بیابان‌های اطراف یافت‌آباد کشف شد که پس‌از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد این جسد متعلق به همان زن جوان است که گوش‌هایش در خانه مجید پیدا شده بود. به این ترتیب بازجویی‌های تخصصی از عامل جنایت آغاز شد.

«مجید» نیز در حضور کارآگاهان جنایی پرده از راز جنایت مخوف‌اش برداشت و گفت: «این زن با مزاحمت هایش قصد برهم زدن زندگی‌ام را داشت و بارها به همسرم گفته بود که با من رابطه دارد، برای همین همسرم از من شکایت کرده بود. او حتی پسر شیرخواره‌ام را تهدید به مرگ کرده بود برای همین از شدت خشم و ناراحتی سراغش رفتم و با چاقویی که همراهم بود، او را کشتم و گوش‌هایش را بریدم تا به همسرم ثابت کنم که هیچ رابطه‌ای با او ندارم و به زندگی‌ام وفادارم.»

در حالی که بازجویی‌های تخصصی از متهم ادامه داشت او به قتل ۲ مرد دیگر نیز اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل با پسر جوانی که به من بدهکار بود درگیر شدم و او را با چاقو کشتم و فرار کردم. چند ماه بعد هم با یکی از دوستانم که به من بدهکار بود درگیر شدم و او را هم با قمه کشتم و خودرویش را در حوالی محله پاسگاه نعمت‌آباد رها کرده و متواری شدم.»

با اعترافات هولناک این جنایتکار، پرونده پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد و صبح دیروز جلسه محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و مستشارانش -قاضی غفاری و ملکی- برگزار شد.

در دادگاه چه گذشت...

پیش از ظهر ۲۳ بهمن امسال عامل ۳ جنایت برای محاکمه به سالن اجتماعات دادگاه کیفری منتقل شد. بعد هم با استقرار قضات عالی رتبه دادگاه، نماینده دادستان، اولیای دم و وکلای مدافع اولیای دم و متهم، جلسه دادرسی آغاز شد. نماینده دادستان در ابتدای جلسه به بیان اتهامات متهم پرداخت و سپس اولیای دم نخستین قربانی - احسان ۲۳ ساله- که دانشجوی مدیریت بازرگانی بود با حضور در جایگاه از قضات دادگاه اشد مجازات را برای قاتل پسرشان خواستند. بعد از آنها خانواده «محمدعلی» -۲۶ ساله- نیز از دادرسان شعبه دهم تقاضای قصاص کردند.

مادر زن جوانی هم که مجید پس از قتل، گوش‌هایش را بریده بود دقایقی پس از شروع جلسه خود را به دادگاه رساند و نفس نفس زنان در جایگاه حضور یافت و از قضات درخواست قصاص قاتل دخترش را کرد و گفت: حاضرم تفاضل دیه قاتل را بپردازم تا عامل قتل دخترم اعدام شود.

او علاوه برگوش‌های دخترم، بینی‌اش را با چاقو بریده بود و به جنازه دخترم هم رحم نکرده بود. به همین خاطر اشد مجازاتش را می‌خواهم. پس از طرح شکایت اولیای دم، عامل جنایت در جایگاه ایستاد تا از خودش دفاع کند.

قاضی قربانزاده پس از اشاره به اتهامات متهم، از او خواست تا شیوه جنایت‌ها را شرح دهد.مجید با پذیرفتن هر سه جنایت گفت: «احسان به من بدهکار بود. سوم مرداد ۹۳ وقتی از او خواستم پولم را بدهد به درخواست خودش به اطراف اتوبان خلیج فارس رفتیم. اما آنجا با هم درگیر شدیم و او به من ناسزا گفت، من که بشدت عصبانی بودم با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به گردنش زدم و با سرقت ضبط خودرویش، گوشی و پولی که همراهش بود از آنجا فرار کردم.

چند ماه بعد با یکی دیگر از دوستانم به اطراف اتوبان خلیج فارس رفتیم. او که شیشه مصرف‌کرده بود به من ناسزا می‌گفت. بعد هم در گیر شدیم و او به من ضربه‌ای با چاقو زد. در حالی که خیلی ترسیده بودم در دفاع از خودم او را با چاقو زدم. بعد هم فرار کردم.

متهم جوان درباره سومین جنایتش نیز به قضات گفت: ۲۳ آذر همان سال زنی به نام معصومه با تماس‌های تلفنی‌اش مزاحم زندگی‌ام شده و حتی پسرم را تهدید به مرگ کرده بود. او حسابی حوصله‌م را سربرده بود. به همین خاطر سراغش رفتم تا او را بکشم. چون فکر کردم شاید همسرم حرف‌هایم را باورنکند، گوش‌هایش را با چاقویی که دستم بود بریدم و به خانه آوردم اما چاقو بزرگ بود و بینی‌اش هم بریده شد. می‌خواستم همسرم باور کند که به زندگی‌ام وفادارم. اما وقتی گوش‌ها را نشانش دادم او قهر کرد و چند ساعت بعد پلیس به سراغم آمد.»

پس از اعتراف‌های تکان دهنده متهم، قضات وارد شور شدند تا حکم پرونده را صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اگر این اتفاق آمریکا می افتاد
      فقط سه روز متوالی تو اخبار میگفتن مابقیش هیچ

    • بدون نام

      وای ،زنش بدبخت با چه هیولایی زندگی میکرده تازه مرده میخواسته خودش رو به زنش ثابت کنه که آدمه خوبی بوده

    • بدون نام

      واس چی گوششو برید باید زبانشو میبرید

    • گندم از گراش

      دیوانه!!!!!!!!!!!!

    • مهدی

      یا خدا اینجا چه خبره

    • بدون نام

      عزیزم این ک دیگه شور نمیخواد!

    • ترنم

      عجب دل جراتی داشته این یه جنایتکارحرفه ای بوده خداروشکر حداقل این یکی نگفت مواد مصرف کردم توحال خودم نبودم بیچاره اونای روکه کشته خداازت نگذره جنایت کار

    • امیر

      اعدام....ادامه زندگی ممکن است منجر به قتل بیشتری شود

    • بی نام

      این خبر خیلی قدیمی هستش ،، چند سال

    • بدون نام

      سریع اعدام

    • نازنین

      میگه گوشاش رو بریدم چاقو بزرگ بود ، بینی اش هم بریده شد.
      مگه فیلم کمدیه؟؟؟ خخخخخ

    • بدون نام

      آخه من نمیدونم تفاضل دیه دیگه چیه ؟!چرا باید اون مادر هم غم ازدست دادن دخترشو بکشه هم فشار مالی رو ؟!این عدالته؟!بعد میگن در ایران حقوق هیچکس و هیچ چیز ضایع نشده.....

    • بدون نام

      دقیقا اگه تو کشورهای دیگه این اتفاق افتاده بود توی بوق وکرنا میکردن ...اینجا انگار کسی باور نمیکنه .

    • سینا

      حیف اعدام
      تکه تکه

    • بدون نام

      دیوانه زنجیری !!!
      همه هم اتفاقی تو اتوبان خلیج فارس بهش ناسزا گفتن نمیگه خودش اونا کشونده اونجا بکشه .
      واسه خودش پاتوق درست کرده .
      عجب جانیایی دور و برمونو گرفتن و خبر نداریم .

    • بدون نام

      از کجا معلوم در مورد اون دختر درست گفته این قاتل پست فطرت

    • بدون نام

      چرااین قاتل محاکمه میکنیداین رو زنده بسوزنید

    • بدون نام

      وای زنش چه حالی داره ....
      شوکه شده بدبخت

    • بدون نام

      اول گفتم عجب آدمایی پیدا میشن دیدم اینجا هم یکی پیشنهاد میده چرا زبونش رو نبریدی؟؟؟؟!!!!!!، خدایا عقل سلیم رو از هیشکی نگیر که هم خودشو بدبخت میکنه هم بقیه رو... متاسفم آدمای روانی زیاد شده

    • ناقوس

      به خدافکرکردنش هم سخته چه برسه.....،!

    • هموطن

      اگرهمه ماملت نسبت بهم دلسوز وبفکر رشد وپیشرفت هم باشیم اینگونه اتفاقات خیلی خیلی درجامعه کم خواهد شد، بیچاره آن پدرومادرها، خدایا هیچ بنده ای را دچارگناه مکن ، خدایا همه بنده شمائیم نگذارهیچ بنده ای دراین آلم هستی دچارچینین گناهی گرددومارا دلسوزهمدیگر قرارده.

    • بدون نام

      شوکه شدن زنش مهم نیست شوکه شدن ودردورنج خانواده های مقتولان خیلی مهمه ودردناک

    • بدون نام

      سلام بنده قصد هیچ گونه توهین و تحقیر و اهانت را ندارم! '!اما ای مردمی با وجدان. اگه نمی رفت و گوش ابن زن مزاحم را نمی آورد!!! بازم زنش هی زخمی زبانی و نق میزداید که توی خلاف و خیانت میکنی!!! بنده خدا خواسته وفا داری را به همسرش اثبات کنه!! حالا اگه این کار را نمیکرد شما همه میگفتید که با اون زندگی سر و سری داشته و به همسرش خیانت میکرده!!! حالا که بنده خدا صداقت و وفاداری به همسرش را بطوریکه شفاف نشان دادن میفرمایید جانی و روانی است!!! اون دو نفر دوست خودش در اتوبان خایج فارس هم به او نا سزا گفتن بنده خدا این جوری جواب ناسزا را میده!! هر کس اخلاقی داره دیگه!!! حقیقتش را گفته است،

    • علی کرجی

      ببخشین اینجا ایران هست؟؟؟؟؟یا امریکا

    • زلزله

      اتفاقآ من میگم حتمآ با اون زنه رابطه داشته که رفته سراغش و کشتسش در ضمن ادم توی زندگی با هزار نفر ممکنه حرفش بشه خوبه بزنه همشونو بکشه ،موندم چطور زنشونکشته بوده!

    • بدون نام

      زلزله جونم سلام. خسته نباشی. حالا اگه هم رابطه ای داشته یا نداشته!!! الله هو اعلم. ولی جبران مافات جانانه ای کرده!!! فقط در مورد دو نفر دوستش؟؟ هر دوی بدهکار ایشان بودن، هردو در اتوبانی خلیج فارس بودن، ایشون به اولی گفته پولمو را بده، او ناسزا گفته و این هم بخاطر ناسزا اونو کشته!!! دومی هم که ایشون رفته طلبش را بگیره، باز هم اون یکی ناسزا گفته و باز هم اونو کشته!!! یعنی اگه اون خانم را نمیکشت و گوشش را نمی آورد برای همسر عزیز تر از جانش!!! شاید رقم اونهایی که پول به این قاتل ندادن و ناسزا میگفتن شاید به اندازه تعداد انگشتان دست و پاش میرسید!!! یه کم تعمق بفرمایید به این نتیجه میرسید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج