جاباما
۴۷۹۰۷۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

جلیلوند: «سلام بمبئی» برایم جذابیت داشت

«سلام بمبئی» برای من بسیار جذاب بوده و همچنین مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت و در نتیجه فروش بالایی را به خود اختصاص داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: «سلام بمبئی» برایم جذابیت داشتچنگیز جلیلوند از پیشکسوتان عرصه دوبله٬در مورد تازه‌ترین فعالیت خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تازه‌ترین فعالیت من در عرصه دوبله٬ فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای «سلام بمبئی» بود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» ملودرام عاشقانه‌ای بوده که روایتگر آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی است و هر دو آنها دانشجوی رشته پزشکی هستند و در ادامه داستان اتفاقات غیر منتظره‌ای برای آنها رقم می‌خورد.

دوبلور پل نیومن در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد دوبله فیلم سینمایی «سلام بمبئی» چیست٬ اظهار داشت:فیلم «سلام بمبئی» برای من بسیار جذاب بوده و همچنین مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفت و در نتیجه فروش بالایی را به خود اختصاص داد.

مجری «ستاره بیست» با اشاره به دوبله بر روی برخی از فیلم‌های فارسی بیان کرد:یکی از مهم‌ترین هدف دوبله بر روی فیلم‌های فارسی بیان صحیح‌تر بازیگر برای انتقال مفهوم به بیننده است.

بازیگر «قصه عشق پدرم» تصریح کرد:به نظر من٬ دوبله شاخه‌ای از هنر و حرفه بوده که باید بطور خاصی انجام شود یعنی صداپیشه علاوه بر سینگ مناسب٬ حس بازیگر را نیز به مخاطب انتقال دهد بنابراین ۱دوبلور می‌تواند بازیگر قهاری باشد اما عکس این مورد امکان پذیر نیست.

وی در پایان اظهار داشت: دوبلور باید بدون ترس٬ دلهره و با اعتماد به نفس بالا ٬پشت میکروفون قرار گیرد تا بتواند به راحتی بر روی قواعد دوبله مسلط باشد و همچنین یادگیری فن دوبله٬ سالها زحمت و ممارست را می‌طلبد.

گفتنی است؛ دوبله فیلم سینمایی«سلام بمبئی» به مدیریت دوبلاژ چنگیز جلیلوند به پایان رسیده و همچنین چنگیز جلیلوند (محمد رضا گلزار٬ خسرو خسرو‌شاهی (بنیامین بهادری)٬ مریم شیرزاد (دختر هندی)٬ حسین عرفانی٬ سعید مظفری٬ نصراله مدقالچی٬ امیر حکیمی٬ رضا آفتابی٬ ثریا قاسمی (مادر محمدرضا گلزار)٬ سیما رستگاران٬ آذر خلیل‌تاش٬ نازنین یاری و مریم بنایی از جمله صداپیشگان این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج