۴۷۹۲۸۰
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

هفتمین قرارداد صنعت خودرو در راه است

در حالی روز گذشته منصور معظمی رییس هیات عامل ایدرو، از ثبت ۶ قرارداد خودرویی سخن گفت که او در گفت وگو با خبرآنلاین از یک قرارداد تازه که قرار است به زودی در صنعت خودرو منعقد می شود،خبرداد.

خبرآنلاین: در حالی روز گذشته منصور معظمی رییس هیات عامل ایدرو، از ثبت ۶ قرارداد خودرویی سخن گفت که او در گفت وگو با خبرآنلاین از یک قرارداد تازه که قرار است به زودی در صنعت خودرو منعقد می شود،خبرداد.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفتگو با خبرآنلاین اظهارداشت: هفتمین قرارداد صنعت خودروسازی تا پایان سال جاری میان ایران و یک شرکت معتبر خارجی منعقد خواهد شد .

او با اشاره به اینکه ترجیح می دهد نام این شرکت را پس از قطعی شدن مذاکرات اعلام کند، افزود: فعلا اعلام این نام به صلاح نیست اما می توانم بگویم این شرکت شرکتی معتبر و مهم است و انعقاد قرارداد با آن برای صنعت خودروسازی ایران اهمیت خواهد داشت .

معاون وزیر صنعت با تاکید بر اینکه صنعت خودروسازی استفاده فراوانی از برجام کرد، ادامه داد: پس از برجام راه های پیش روی صنعت خودروسازی باز شد و ما توانستیم با معتبرترین و بزرگترین شرکت های اروپایی و غیر اروپایی قرارداد ببندیم . این اتفاقات در سال جاری میلادی و سه سال آینده این صنعت را تحت تاثیر خودر قرار خواهد داد .

این مقام مسئول گفت: در سال جاری اولین محصولات جدید صمعت خودروسازی وارد بازار می شود و پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۲۰۱۷ تیراژ محصولات جدید ایران خودرو که بر پایه این قراردادها تولید می شود به حدود صد هزار و تا سه سال آینده به حدود ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش یابد .

او ادامه داد: پس از امضای برجام ، صنعت خودروی ایران توانست با رنو، پژو ، بنز، فولکس واگن، سیتروئن و هیوندایی قراردادهایی را منعقد کند و حالا پس از این شش قرارداد مهم، هفتمین قرارداد صنعت خودرو نیز در راه است .

وی با اشاره به اینکه صنعت خودروی ایران به رغم پیشرفت ها از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا کنون اما هنوز با ایده آل فاصله دارد، گفت: هدف ما از برقراری ارتباط با برندهای معتبر جهانی این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده ، به سمت خودروساز شدن گام برداریم چرا که در حال حاضر در حقیقت هنوز خودروساز نیستیم و تنها به تولید خودرو در کشورمان بسنده می کنیم .

وی گفت: خودروهای ما با مدل های روز جهان فاصله دارد و هنوز خودروهایی در کشور تولید می شوند که عمر آنها به پایان رسیده است . به هر روی هر محصولی یک منحنی عمر دارد و پذیرفته نیست با استناد به اینکه این محصولات مشتری دارند ، به تولیدشان ادامه دهیم .

معظمی گفت: قراردادهای تازه صنعت خودروسازی ایران نیز قرار است تولید خودروهایی با استانداردهای روز دنیا را در ایران رقم بزند تا هم مشتری ایرانی از فعالیت این صنعت احساس رضایت کند و هم صنعت خودروی ایران به سمت جهانی شدن گام بردارد .

پیش از این اخباری درباره انعقاد قراردادهای تازه با ولوو و همچنین یک خودروساز ایتالیایی منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چه فایده ای برای قشر متوسط داره ،وقتی همه ی ماشین هاشون بالای ۶۰-٧۰ میلیونه

    • بدون نام

      همش نمایشی و الکیه
      جنبه سیاسی داره
      برجام قراردادبا شرکتهای خارجی انتخابات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج