۴۷۹۸۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مهلت ۲ ساله به خودروسازان

رئیس سازمان ملی استاندارد از اجرای استانداردهای ۸۵گانه خودرو خبر داد و گفت:‌ اجرای استانداردها تا سال ۹۷ باعث توقف تولید برخی خودروها در کشور می‌شود.

خبرگزاری فارس: نیره پیروزبخت در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده، استانداردهای جدید صنعت خودرو با ۸۵ مورد اجرایی خواهد شد که طبق آن تولید برخی خودروها متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ به بعد شاهد تحول در عرصه خودرو خواهیم بود، گفت: در قراردادهای جدید شرکت‌های خودرویی نیز استانداردهای جدید اروپا را مدنظر داریم.

پیروزبخت با بیان اینکه خودروسازان دو سال فرصت دارند ایرادات فعلی خود را برطرف کنند، گفت: مسائلی مانند رتبه‌بندی ایمنی خودرو و همچنین رویکردهایی شامل محافظت از سرنشین بزرگسال، محافظت از خردسال، عابران پیاده و تجهیزات ایمنی، از جمله موارد مدنظر سازمان ملی استاندارد در تولید خودرو است که باید در فرایند تولید و خدمات پس از فروش و عرضه خودرو به آن توجه شود.

وی در عین حال تأکید کرد: بر تولید خودرو نظارت می‌کنیم ولی نمی‌خواهیم حالت پلیس برای صنعت داشته باشیم و در این راستا گزارش کیفیت خودرو را به دولت و مجلس ارائه خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا همش دروغه. این ده ساله دارن میگن جلوی پراید رو می گیریم تولید نشه . هنوز داره تولید میشه

    • بدون نام

      یعنی در عرض این دو سال هر کاری در حق ملت میخان بکنن

    • بدون نام

      شنیدن کی بود ماننددیدن

    • بدون نام

      از اول دولت احمدی نژاد از مهلت های دوساله مردم زیاد دیدند. اینقدر مردم را سر کار نزارید. تا چند سال این دو شرکت خودرو سازی که 25سال است از رده خارج شده .یک بار راهنمایی رانندگی این حرفهارو میزنه.یک بار دولت.یک بار هم از حوز صنعت استاندار . مردم از این جلسه ها و برنامه هایی که برای خودرو دررسانه مایخش شده زیاد دیدند. اگر هم یک برنامه برای خودرو هتی بی کیفیت ایران از رسانه پخش بشود.کسی اهمیعت نمی دهد.و می دانند سرکاری هست.

    • آرش

      یعنی تا سال 97 محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت خودروسازان داخلی کماکان بعنوان قاتل ایرانیان در خیابانها و جاده های کشور تردد میکنند و هر چه بر سر مردم آمد هم مهم نیست، مسولین مچکریم!!

    • بدون نام

      مثلأ در این مهلت دوساله این دو خودرو ساز مافیایی میخواهند.چکار کنند. بله میاند چراغهای پژ و را تعقیر می دهند. یک اسم من درآوردی براش میگذارند. بعد میگن استاندارد جهانی دارد. بعد شما هم که در همین کنفراس بودید.آنرا تأیید. می کنید. شما ببینید چه بلایی سر پژو 405 درآوردند از سال 72 تا بحال. یک بار شد.آردی. یک بار شد روآ. یک بار شدپژو جی ال. یک بار شد وانت. چند مدل از سمند شد. از سمند سورن تا الآن شده دنا ..لابد دو سال دیکه سمند میشه سمندپورشه سال. پراید هم میشه. پرامازروتی ...خخخخخخخخخخخخخخخ خدایی خجالت آورهست چقدر مردم رو می چاپید.

    • بدون نام

      وقتی خودرو انحصاریه، انقدر بهشون مهلت میدن تا دیگه خودروهای غیر استانداردشونو تا آخر بفروشن به ملت بیچاره. بعد یه مدل جدیدتر چینی جایگزین کنن.

    • بدون نام

      تا وقتی بازار خودرو رفابتی نشه وتعرفه بالای گمرکی براي خودروهای وارداتی وجود داره، این سیستم معیوب میمونه، ونیاز به یه پلیس بالا سر داره که زیاد هم کاری ازش بر نمیاد.

    • محمدرضا بختیار

      آقا دولت های ایران با تصمیمات اشتباهشون بازار مسکن رو تا اوج خودش بردند وباید تاسف خورد که تو کشور ما یک سر پناه رویایی شده برای جوانانش؛ لطف کنند و دست از عرصه فرقون هایی که تولید میشه به جای ماشین دست بردارند که فرقون سواری هم به رویا تبدیل نشه تو کشورهای دیگه برای تیپ خودرو حداقل 40تا آپشن تغبیر میدند که زانتیا معمولی با سی فای چقدر تفاوت داره اما تفاوت پراید مدل مینیاتور و131و142و ....یکی به من بگه چیه بعد هم خودرو یی که بیاد تو بازار جهت تحویل به مشتری و دنده عقب نداشته باشه یعنی چی؟اینا همگی توهین به ملت هستش

    • بدون نام

      زرشک

    • ایرانبان

      جوک نگو مومن ایرانخودرو وسایپا با قدرت و بی اهمیت به نظر هشتاد میلیون ایرانی هر آشغالی بخوان تولید میکنن هیچکسم نمیتونه چپ نگاه کنه بهشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج