۴۷۹۹۰۶
۱۳ نظر
۵۰۲۵
۱۳ نظر
۵۰۲۵
پ

قتل مرد همسایه در دفاع از همسر

مرد جوانی که همسایه‌ خود را به دلیل آنکه قصد تعرض به همسرش داشته، به قتل رسانده بود، به صورت غیابی محاکمه شد.

روزنامه شرق: مرد جوانی که همسایه‌ خود را به دلیل آنکه قصد تعرض به همسرش داشته، به قتل رسانده بود، به صورت غیابی محاکمه شد.
شهریور سال ٩٠ فردی با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از کشته‌شدن مردی جوان با ضربه چاقو در پاکدشت خبر داد. پس از حضور مأموران پلیس در محل وقوع جنایت و تحقیقات اولیه، مشخص شد مقتول فردی به نام مهران است که به دست یکی از همسایه‌ها به نام سعید، کشته شده است. لیلا، همسر مقتول، ماجرا را این‌طور برای پلیس شرح داد: ساعت ٩ صبح بود تازه با مهران صبحانه خورده بودیم، خواستم برای خرید از خانه بیرون بروم که مهران از من خواست برایش شارژ ایرانسل بخرم تا با اقوام‌مان در افغانستان تماس بگیرد و حالشان را بپرسد.
برای خرید از خانه خارج شدم. نیم‌ساعت بعد یکی از همسایه‌ها آمد و به من گفت زودتر بیا، شوهرت را با چاقو زده‌اند. به محل حادثه رفتم و دیدم مهران غرق در خون کف زمین افتاده است. با اورژانس تماس گرفتیم؛ اما مهران جانش را از دست داده بود. به‌این‌ترتیب، مأموران پلیس پس از شنیدن حرف‌های لیلا و دیگر شاهدان، کار خود را برای دستگیری سعید آغاز کردند. مأموران در پی پیداکردن سعید، از خواهرش سحر پرس‌و‌جو كردند؛ او به مأموران گفت: یک شب من در پشت‌بام خانه برادرم سعید خوابیده بودم که نزدیک‌های صبح احساس سرما کردم، برای همین از خواب بیدار شدم تا به اتاق بروم و آنجا بخوابم. همان لحظه متوجه صداهایی شدم؛ دیدم مهران با مریم، همسر برادرم، در حال حرف‌زدن است. مهران می‌خواست به مریم آزار برساند و مریم از خود دفاع کرد.
وقتی مهران متوجه من شد، محل را ترک کرد و رفت. بعد از مدتی برادرم، سعید، متوجه این کار مهران شد. یک روز پس از حادثه، سعید با من تماس گرفت و از من درخواست پول کرد. به من گفت می‌خواهد از ایران خارج شود؛ اما نگفت برای چه با عجله تصمیم به این کار گرفته است. من هم از ماجرا بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم برادرم مهران را با چاقو به قتل رسانده؛ برای همین هرطور بود پول را برایش جور و به کارت بانکی‌اش واریز کردم. همان شب برادرم به طرف مرز حرکت کرد و دیگر از او خبری ندارم.
در نتیجه با توجه به گفته‌های شاهدان و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای دم، کیفرخواستی علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. پس از انجام تشریفات قانونی، اولیای دم در برابر قضات قرار گرفتند و از دادگاه درخواست قصاص متهم را کردند. پس از آن، به دلیل متواری‌بودن متهم، وکیل تسخیری او پای میز محاکمه آمد و از موکل خود دفاع کرد. در پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات با توجه به متواری‌بودن متهم، او را به صورت غیابی به یک‌بار قصاص محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم افغانی!!!!!!

    • بی نام

      وای خدا باز هم افغانی ها جان هرکی دوست دارید از ایران بیرونشان کنید از ترامپ یاد بگیرید
      تا کی میخواید شاهد تجاوزهایشان باشید نباید اعدام بشه از ناموسش دفاع کرده دستش درد نکنه آفرین به غیرتت حق اون مرده بوده که بمیره اگر از زن افغانی خودت خوشت نمیامد طلاق می دادی یه زن دیگه میگرفتی

    • کاربر

      وقتی بچه بودم همسایه دورمون اهل افغانستان بود،هیچ کسی فامیلیشو نمیگفت همه میگفتن افغانی،زن و شوهر خیلی خوب و مهربونی بودن با هیچ کس کاری نداشتن ولی همه تو کارشون دخالت میکردن،انقدر افغانی افغانی بهشون بستن که اونا هم بالاخره رفتن افغانستان،۷یا ۸سالم بود تو اون عالم به خودم گفتم هیچ وقت به کسی نگم افغانی ،فکر میکردم حرف بدیه،ماییم که بدیم به خودمون اجازه میدیم دیگران قضاآت کنیم یا بخاطره تابعیتشون مجازات،کاری به محل زندگی و اصل و نصب کسی کاری نداشته باشین اول ببینید خودتون کی هستید

    • مولاوردی

      یاشاسن اذربایجان.چطور این افغانیه نمیتونن جرعت کنن پا به اذربایجان ایران بزارن چون مردم خوب برخورد میکنن

    • ناقوس

      ناظرمحترم اگرخبری ازافغانی هارومیگذاری بایدهم مسئولیت درج کردن نظرات مخالف ها روهم برعهده بگیرید.

    • بدون نام

      قصد توهین ندارم اما عجب مردم بی موالاتی پیدا میشه!!! اگر افغانستانی افغانستانی را بکشه به شماها چه ربطی داره که مردم را قضاوت میکنید دوم اینکه نام کشور این مردم خوب و مهربون و زحمت کش افغانستان است یا افغان ها یا افاغنه،!! واحد پول این کشور افغانی است. یعنی اگر به شما ها بگن. ریالی یا تومانی خوشتان میاد مثلاً شما فرهنگ چندهزار ساله دارید!!!

    • بدون نام

      به اون دوست عزیز که میگه توی اذربایجان افغانی نداریم
      پیشنهاد می دم یه نگاه به نقشه جغرافیایی بندازه

    • ناقوس

      چرانظرات روچاپ نمیکنی؟این کثافت هاباید ازکشورمان بیرون انداخته شوند.برترین ها واقعامتاسفم برات بااین کاروسانسورات مخاطبان بیشتری رو ازدست خواهیددادفقط جهت اطلاع بود.

    • بدون نام

      البرده سعید میتونس اگه به زنش اعتماد ندارد طلاقش روبهش بداد خودش هم دچار مخمصه قرار نمی گرفت

    • ناقوس

      کاربرمحترم اونوقت به ماربطی نداره که افغانی ها این کارهای کثیفشون رو توکشورخودش انجام بدند ماهم اسم کشورمان ایران است بهمون میگند ایرانی.مثلاکشورروسیه=روسی،آلمان=آلمانی افغانستان =افغانی بگم یابسه؟ماایرانی هستیم وواحد پولمان هم ریال وتومانه.این تقصیر دولت افغانستان است به شماهیچ ربطی ندارد.البته بخشید ها.

    • بدون نام

      کاربر۱۰/۱۰‌ لایییییک بخدا عزیزمی

    • بدون نام

      ناقوس بهتره با ادبیات بهتری نظر بدی وهمچنین مولاوردی والا بخدامنم ایرانیم ولی تفکرم باشمازمین تاآسمان فرق وخوشحالم ازاین نظر برترین ممنون میشم درج کنی

    • بدون نام

      افغانی بافرهنگ بروکشورت واین فرهنگت روهم باخودت ببر.ناقوس جون اون هایی که دارندکه اینجاتو اینجورمسائل به هموطنان دلسوز نقد وارد میکنندبسیارش افغانی وخیانت کاری بیش نیستند.کامنت شمابرا من قابل درک و فهم بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج