اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۷۹۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ساعت کار موزه ها در سال ۹۲

ساعت کار موزه ها و امکان تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی به تفکیک استانها اعلام شد بدین ترتیب موزه های استان تهران در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه دایر هستند.

خبرگزاری مهر: ساعت کار موزه ها و امکان تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی به تفکیک استانها اعلام شد بدین ترتیب موزه های استان تهران در ۶ ماهه نخست سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه دایر هستند.

بر اساس بخشنامه ابلاغی اداره کل موزه ها و اموال منقول تاریخی و فرهنگی ساعت کار عادی موزه ها در شش ماهه اول و دوم سال ۹۲ اعلام و تصویب شد.

بر اساس این بخشنامه ساعت کاری موزه ها ، بناها ، محوطه ها و امکان فرهنگی تاریخی در استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس ، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، همدان و یزد برای شش ماهه نخست سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و برای شش ماهه دوم سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ تعیین شد.

همچنین ساعت کاری موزه ها، بناها، محوطه ها و امکان فرهنگی تاریخی در استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، البرز ، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان ، سمنان ، سیستان و بلوچستان، قم، قزوین ، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، گلستان، گیلان ، مازندران، مرکزی و هرمزگان نیز برای ۶ ماهه اول سال ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ و برای ۶ ماهه دوم سال از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ تعیین شد.

بر اساس این بخشنامه افزایش ساعت کاری موزه ها و اماکن دیگر که ظرفیت بازدید بیشتری داشته باشند با صلاحدید مدیر کل هر استان بلامانع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج