adexo3
۴۸۰۱۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کروم بوک پلاس سامسونگ در دسترس قرار گرفت

سامسونگ نوت بوک های جدیدی را مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل طراحی کرد که استقبال فراوانی از آن ها شد. این شرکت ماه گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۷ لاس وگاس دو کروم بوک جدید خود را معرفی کرد که شامل کروم بوک پرو و کروم بوک پلاس می شد. اکنون کروم بوک های جدید غول تکنولوژی کره ای در بازار در دسترس قرار گرفته اند.

وب سایت تکرا - مبین محمدی: سامسونگ نوت بوک های جدیدی را مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل طراحی کرد که استقبال فراوانی از آن ها شد. این شرکت ماه گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۷ لاس وگاس دو کروم بوک جدید خود را معرفی کرد که شامل کروم بوک پرو و کروم بوک پلاس می شد. اکنون کروم بوک های جدید غول تکنولوژی کره ای در بازار در دسترس قرار گرفته اند.
کروم بوک پلاس سامسونگ در دسترس قرار گرفت

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ وعده داد که دستگاه کروم بوک پلاس در ماه فوریه روانه بازار می شود، این شرکت مانند همیشه به وعده های خود عمل کرده و اکنون کروم بوک جدید این شرکت برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفته است. کروم بوک های سامسونگ مانند دیگر محصولات این شرکت طرفداران بسیاری را دارد و انتظار می رود که نسخه پلاس کروم بوک سامسونگ فروش خوبی را داشته باشد.

کروم بوک پلاس سامسونگ دارای پردازنده ARM مبتنی بر hexacode OP۱، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. لازم به ذکر است که اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۱۲.۳ اینچ با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.
این کروم بوک بر خلاف نسخه دیگر به قلم استایلوس مجهز نشده است، البته قلم استایلوس به عنوان لوازم جانبی در فروشگاه گوگل برای خرید موجود است و کاربران می توانند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند و در نسخه پلاس کروم بوک جدید سامسونگ استفاده کنند.

این شرکت همچنین کروم بوک پرو را ارائه داده که به پردازنده Intel Core m۳ مجهز است، آنطور که پیدا است مشتریان این کروم بوک باید تا بهار آینده برای عرضه صبر کنند. کسانی که قصد دارند کروم بوک پلاس سامسونگ را خریداری کنند هم اکنون می توانند این دستگاه را در فروشگاه های آمازون و بست بای با قیمت ۴۴۹ دلار خریداری کنند.
پیش بینی می شود که سامسونگ سود خوبی را با این کروم بوک ها در سال جاری میلادی کسب کند. اگر شما از طرفدارن کروم بوک پرو سامسونگ هستید می توانید مقاله بررسی این دستگاه را در تکرا مطالعه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج