اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۰۲۶۴
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

وعده افزایش قدرت خرید کارگران

وزیر کار با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشورها اجازه نمی‌دهد که فاصله دستمزد با سطح معیشت یکباره برطرف شود، گفت: کارگران بدانند که از هیچ تلاشی برای افزایش محدودیت سطح زندگی‌شان دریغ نخواهم کرد.

خبرگزاری فارس: علی ربیعی، وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که سرانجام شکاف میان دستمزد کارگران با سطح تأمین معیشت چه زمانی برطرف خواهد شد و اینکه چه زمانی تبصره دوم ماده ۴۱ که بر لزوم تأمین معیشت کارگران تأکید دارد، اجرایی می‌شود، اظهار داشت:‌ رسانه‌ها بدانند که هیچ فاصله‌ای را نمی‌توان به یکباره برطرف کرد اما من پیش خدای خودم راضی هستم، با اینکه هنوز از اینکه نتوانستیم تغییر و تحولات ایجاد کنیم، شرمسارم.

وی افزود: امکان افزایش یکباره دستمزدها برای اقتصاد هیچ کشوری امکانپذیر نیست ولی در سه سال گذشته درصد قابل توجهی مزد از تورم پیشی گرفت که نیاز به مداومت در سال‌های پیش رو دارد.

ربیعی با اشاره به اینکه به دنبال جبران قدرت خرید کاهش یافته کارگران هستیم، گفت: درباره درصد افزایش دستمزد سال آینده اظهارنظر نمی‌کنم چون نوعی سوگیری می‌شود و معتقدم که باید سه‌جانبه‌گرایی به طور واقعی صورت پذیرد.

وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: مذاکرات تعیین دستمزد از هفته‌های گذشته آغاز شده است و در این باره می‌خواهم عرض کنم که کارگران بدانند از هیچ تلاشی برای کمک به زندگی‌شان دریغ نخواهم کرد و با توجه به شرایط اقتصادی وضعیت مطلوبی نیز برای این قشر زحمتکش فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشك

      من خودم كارگرم ولي به اين بدبختهايي كه كارمند دولت هستند دارن مستمري ميگيرن به اين ها هم برسيد

    • محمد

      ملت شریف ایران انتخابات درراه است....... وعده و وعیدهای دروغ به مردم شروع شد

    • صابر

      جالبه !!!!!این جمله تورم کمتر شده و افزایش حقوق پیشی گرفته !!!=)) فقط نمیدونم چرا هر سال که نه هر ماه همه چی گرون میشه ولی حقوق ها هر سال کمتر از تورم میره بالا !!

    • امین

      بزرگترین کمک به کارگر حذف پیمانکار هست....حق زن و بچه کارگر رو چرا میدید به پیمانکار ...خدایی چرا دروغ میگید....

    • باقر

      من مرده،شما زنده،حقوق کارگر اگه تز 12درصد بالاتر بره من از برج میلاد خودم رو دار میزنم.ولی اگه نشد این آ قایون بای بیان بگن،لعن و نفرین کارگران و زن و بچه شون نوش جان ما.ما جامعه کارگری وضع تولید و صنعت رو درک میکنیم،میدونیم که همش نباید این کمبود رو کارفرما برطرف کنه که،قشر کار گر چیکار کنه که کارگر شده و کارمند نشده؟کارمند حقوقش از پول نفت و مالیات و.....تأ مین میشه،ولی من باید کار کنم و حقوق بخش خصوصی یه چیزی داد که داد نداد هم که باید سرمونو بندازیم بریم سراغ کار دیگه تازه اگه پارتی داشته باشیم،دولت مگه مجبوره به شرکت نفتی ها پنج میلیون حقوق بده،بانکی ها الا ماشاالله،و رده بالایی ها 18900000حقوق بگیرن؟یه مقدار کم کنه،بدونه و بفهمه که ما کارگران هم ایرانی هستیم.بس ما هم از این نفت سهم داریمسهم مارو هم بده،دیگه به کارفرما هم فشار نیاد،دولت میتونه شرایطی رو فراهم کنه مالیات کمتر از کارفرما بگیره از اون طرف بده به کارگر و هزار راه دیگه.ولی افسوس کارگر ها رو موجود زنده حساب نمیکنن،تازه دارن از ما مالیلت هم میگیرن.اف بر شما ننگتان باد مسئولین وزارت کار.حالا میگه.در پیش خدای خودم شرمسار نیستم.تو که راس میگی؟تو در پیش کار فرما شرمسار نیستی،انشاالله در
      پیش خدا شرمسار باشی.چون نفرین 13میلیون کارگر و زن و بچش پشت سرت هست.

    • علی

      سلام چرا حقوق کارگر مستقیم به حسابش ریخته نشه چرا باید پیمانکار واسطه ریختن حقوق کارگر بدبخت باشه. پیمانکار باکوت وشلواروماشین گرون قیمتش خوش باشه کارگر بدبخت زجر بکشه. تورو به امام زمان کاری کنید حقوق کارگراهم مثل کارمندا مستقیم به حسابشون واریز بشه. ممنون

    • مهدی

      خواهشن بساط پیمانکارارو جمع کنید..والاه دارن خدایی میکنن ..نصف حقوق کارگر توجیبشونه خداوندابه دادمون برس......

    • بدون نام

      تو رو خدا یه کم به فکر ما بیچاره ها هم باشید ما هیچ گناهی نکردیم که شدیم کارگر

    • کارگری بی نوا

      وزیر تعاون خخخخخخ
      نماینده کارگری خخخخخخ
      همسان سازی حقوق خخخخخخخ
      قدرت خرید کارگر خخخخخخخخخ
      تورم زیر ده درصد خخخخخخخخخخ

    • حمیدرضا

      اقای وزیر اخرشماشرمسارید یادرمقابل خدای خودراضی متاسفم برایتان اخرتوی این 3 سال بدترین سال معیشت کارگران بوده است وهرروزبدترمیشود

    • بدون نام

      واقعا پیمانکار مانع اصلی رسیدن کارگران به حق و حقوقشان هست . همه زحمتها رو کارگر بیچاره میکشه بیشترسودش میره تو جیب پیمانکار که فقط یه واسطه بین کارگر و کارفرماست

    • بدون نام

      اگر به فکر کارگران هستید مالیات از حقوقشووون کم نکنید
      تنها قشر بدبختی که هنوز حقوق نگرفته مالیاتش رو کم میکنند کارگر و کارمند هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج