۴۸۰۵۶۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

دیدار اعضای فراکسیون امید با خانواده آیت الله

اعضای فراکسیون امید، در آستانه فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت یار دیرین امام و رهبری، با حضور در منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با همسر و فرزندان رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

خبرگزاری ایسنا: اعضای فراکسیون امید، در آستانه فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت یار دیرین امام و رهبری، با حضور در منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با همسر و فرزندان رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

در این دیدار محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نگاه توسعه‌ای، برنامه محور و مبتنی بر تربیت نیروی انسانی متخصص را یکی از شاخص های اصلی تفکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دانست و گفت: ایشان همواره نگاهی منسجم و مبتنی بر برنامه ریزی و آینده نگری به وقایع و اتفاقات داشتند و این نگاه در روزهای ابتدایی انقلاب که هنوز بسیاری از حرکت‌ها شکل سازمان یافته به خود نگرفته بود، کارساز و موثر بود.

وی افزود: درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بزرگ‌مرد تاریخ ایران ضایعه‌ای بزرگ برای انقلاب است و نگاه ایشان و حضور ایشان درهمه صحنه‌های مهم تاریخ انقلاب و نقش‌افرینی مثبت ایشان ماندگار خواهد شد و همواره کسانی که با ایشان از نزدیک کار می ‌کردند بعد از هر دیدار با انگیزه و امید بیشتری به کار خود ادامه می‌داد.

عارف تصریح کرد: نگاه ایشان به آموزش و پرورش نیروهای توانمند بدون اتکا به منابع دولتی و نگاه ویژه ایشان به علم و دانشگاه، امروزه باعث پرورش نیروهای زیادی شده است و تقویت دانشگاه تهران، تشکیل دانشگاه آزاد و علمی‌کاربردی حاصل از نگاه آینده‌نگرانه ایشان بود و ما امروز در بخش نیروی انسانی متخصص از همین رهگذر بی‌نیاز هستیم. بی‌شک لحظات عمر ایشان در خدمت توسعه و آبادانی کشور بوده است.

محسن هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله نیز در این دیدار شاخصه تفکر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را نگاه آینده نگرانه، مبتنی بر عقلانیت و توسعه دانست و گفت: این شاخصه‌ها در تمام تصمیمات ایشان خود را نشان می‌داد و از انتشار مکتب تشیع تا تدوین تفسیر راهنما و فرهنگ قرآن، این نگاه دیده می‌شد.

وی افزود: ایشان انس زیادی با قرآن داشتند و در زندان یادداشت‌های ایشان با تلاش تعداد زیادی علمای قم به تفسیری منسجم و قابل استفاده برای همه تبدیل شد.

محسن هاشمی تصریح کرد: تلاش برای توسعه کشور و آبادانی پس از جنگ و رفاه مردم در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود و قطعا به این وجه باید احترام گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عارف جان حالا مشکل مملکت دلداری دادن به خانواده آیت....نیست تو مملکت مشکلات زیادی داریم یه سری بزن به خوزستان ........ببین چه خبره نگران خانواده آیت الله نباش اونا هم استخر فرح رو دارن هم کاخ های مملکت رو و هم خیلی چیزای دیگه.....

    • بدون نام

      ایت الله یعنی چی خیلی برات سخته بگی ایت الله هاشمی رفسنجانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج