اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۰۶۶۶
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

افشای راز فروش پسر۴ ساله در زندان زنان

راز سیاه فروش پسربچه یک زن معتاد در زندان زنان فاش شد. زن زندانی مراقبت از فرزند خردسالش را به زن دیگری سپرده بود اما پس از زندانی شدن وی متوجه شد فرزندش از سوی او فروخته شده است.

روزنامه ایران: راز سیاه فروش پسربچه یک زن معتاد در زندان زنان فاش شد. زن زندانی مراقبت از فرزند خردسالش را به زن دیگری سپرده بود اما پس از زندانی شدن وی متوجه شد فرزندش از سوی او فروخته شده است. متهم، زمانی که در مقابل بازپرس جنایی ایستاد، منکر فروش بچه شد و ادعا کرد که او را نزد خانواده‌ای ثروتمند به امانت سپرده است.
اسفند سال گذشته، زن معتادی به نام میترا پسرش را به یکی از دوستانش به نام المیرا سپرد.مادر، اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت به همین خاطر حوصله شیطنت‌های پسرش را نداشت.
چند روز بعد از این ماجرا بود که میترا در جریان یک سرقت، همراه مرد جوانی دستگیر و به زندان منتقل شد. بعد از آن هم هیچ خبری از پسرش پرهام و دوستش المیرا نداشت.او با این تصور که پسرش نزد المیرا است و از او مراقبت می‌کند، خیالش راحت بود.
اما چندی قبل او در زندان زنان، المیرا را دید که به جرم دزدی بازداشت شده بود. میترا همان موقع سراغ پسرش را گرفت و زن جوان به او اطمینان داد که حال پرهام خوب است و خانواده‌اش از او بخوبی مراقبت می‌کنند. اما میترا که احساس کرده بود دوستش به او دروغ گفته است به پیگیری ماجرا پرداخت.تا اینکه المیرا لب به سخن گشود و مدعی شد پرهام را به خانواده‌ای ثروتمند فروخته و پول خوبی از این معامله به‌دست آورده است.
میترا نیز به محض اطلاع از ماجرا، بلافاصله از زن جوان شکایت کرد. به دنبال این شکایت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و برای رسیدگی، با نیابت قضایی به شعبه نهم بازپرسی دادسرای امور جنایی پایتخت ارجاع شد.

بدین ترتیب بازپرس سهرابی دستور انتقال المیرا را از زندان به دادسرا صادر کرد. متهم دیروز پس از حضور در دادسرا به بازپرس گفت: قبول دارم که میترا پسرش را برای مراقبت و نگهداری به من سپرده است اما فروش او را قبول ندارم. چون شرایط زندگی‌ام خوب نبود، پرهام را به خانواده ثروتمندی سپردم تا از او مراقبت کنند. هر زمان که شما بخواهید با آن خانواده تماس می‌گیرم و می‌خواهم که پرهام را برای دیدن مادرش به زندان ببرند.با توجه به اظهارات متهم جوان، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات تخصصی در این خصوص را صادر کرد تا پس از مشخص شدن سرنوشت مبهم پسرک در این باره تصمیم گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزار بچه زندگیشو بکنه بیاد پیش تو معتاد بدبخت چیکار....که یه دزد یا معتادش کنی ؟

    • مهدی

      اگه واقعا خانواده خوبی هست بزار بمونه
      اگه واقعا مادر فداکاری هستی بزار بمونه

    • بدون نام

      بهترین کارو کرده کدومتون بدرد بچه بزرگ کردن میخورید؟!!

    • امید

      بزار بچه زندگی بکنه.بعضی پدر مادرا نباشن بهتره.کاش این دو دوست میمردن

    • آریو

      اخه من چی ب این زن بگم توبا ب دنیاآوردنش بهش ظلم کردی حداقل بانزدیک شدن بهش نابودش نکن

    • بدون نام

      ازکجا معلوم حرفای المیرا درست باشن؟شاید بلایی سرطفلک اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج