رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: برنامههای تبلیغی کاندیدای ریاست جمهوری شامل ۳۰ دقیقه گفتوگو با دوربین و سه برنامه ۶۰ دقیقهای گفتوگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفتوگو با ایرانیان خارج از کشور است.
خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: برنامههای تبلیغی کاندیدای ریاست جمهوری شامل ۳۰ دقیقه گفتوگو با دوربین و سه برنامه ۶۰ دقیقهای گفتوگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفتوگو با ایرانیان خارج از کشور است.
مجید شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر تولید برنامههای تحلیلی، تبیینی و تهییجی بخشی از برنامههای همچون انتخاباتهای گذشته به تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اختصاص خواهد داشت. بر اساس مصوبه ستاد انتخابات رسانه ملی هر یک از نامزدهای این دوره در ۴ برنامه گفتوگو محور حضور پیدا میکنند.
این برنامهها شامل ۳۰ دقیقه گفتوگو با دوربین، و سه برنامه ۶۰ دقیقه ای گفتوگو با جوانان، پاسخ به سوالات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گفتوگو با ایرانیان خارج از کشور هستند.
رئیس مرکز تولید و فنی سیما پخش مناظره انتخاباتی میان نامزدها را از جذابترین برنامههای مخاطبان در طول انتخاباتهای گذشته دانست و اضافه کرد: پخش سه مناظره ۱۸۰ دقیقهای در این دوره از انتخابات پیش بینی شده است. پیش بینی میشود در طول انتخابات مناظره ها از مهمترین و پربیننده ترین برنامه ها تلویزیونی باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح مناظره انتخابات سال ۹۲ بعد از بررسی مناظره های روز دنیا به لحاظ فرم انتخاب شد و ۸ نامزد در مقابل هم قرار گرفتند و برنامه های یکدیگر را نقد کردند. این دوره نیز فرم مناظره به شیوه انتخابات گذشته با برخی تغییرات اجمالی است. اتودهای بسیاری برای دکور این برنامه ها زده شده که پس از تایید، ساخته و در مناظرهها و گفتوگوها استفاده میشود.
ارسال نظر