adexo3
۴۸۰۸۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مشخصات گوشی جدید سونی با نام «پیکاچو»

سونی خود را برای نمایشی بزرگ و تمام عیار در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ آماده می‌کند و طبق تازه‌ترین گزارش‌ها این شرکت دست کم پنج دستگاه جدید هم‌اکنون در خط تولید دارد.

وب سایت ترنجی - جلیل جعفری: سونی خود را برای نمایشی بزرگ و تمام عیار در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ آماده می‌کند و طبق تازه‌ترین گزارش‌ها این شرکت دست کم پنج دستگاه جدید هم‌اکنون در خط تولید دارد و به این موارد باید تازه‌ترین گوشی پرچمدار او را که از صفحه نمایش با کیفیت وضوح ۴K و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند اضافه کرد.
مشخصات گوشی جدید سونی با نام «پیکاچو»

امروز و با انتشار فهرستی در وبسایت GFXBench گوشی جدیدی از شرکت سونی با نام "پیکاچو" (Pikachu یک شخصیت خیالی است که توسط شرکت نینتندو در سال ۱۹۹۶ خلق شد و در سری انیمیشن پوکمون به عنوان شخصیت اصلی حضور داشته است) رؤیت شده است که به نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های میان‌رده شرکت سونی باشد.
برای دیدن عکس در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید:

مشخصات گوشی جدید سونی با نام «پیکاچو»

گوشی مورد بحث که مدتی است به شکل شایعه به آن پرداخته می‌شود با نام‌هایی مانند G۳۱۱۲ و "هینوکی" (Hinoki سرو پاکوتاه) نیز شناخته شده است اما نام پیکاچو به تازگی برای این گوشی انتخاب شده و مشخصاتی هم از آن لو رفته است که راستش اندکی مایه شگفتی است.
برای مثال گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه پنج اینچی با کیفیت وضوح ۷۲۰p، سه گیگابایت رم و موتور پردازشگر هشت هسته‌ای از نوع MediaTek Helio P۲۰ SoC است که به استناد همین ویژگی‌ها می‌توان آن را میانه‌رده قلمداد کرد. دوربین پشتی گوشی پیکاچو برابر آن چه که در فهرست آمده ۲۱ مگاپیکسلی است که به نظر خوب و مناسب می‌آید؛ اگرچه قضاوت صحیح در این باره پس از مشاهده تصویر گرفته شده با دوربین امکان‌پذیر است.

از دیگر گوشی‌های موبایل سونی که قرار است در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه شوند باید از گوشی میان‌رده‌ای سخن گفت با نام BlancBright که تا حدودی مانند گوشی رده بالا است. همچنین دو گوشی میان‌رده دیگر هست که احتمالا می‌آیند تا جانشین Xperia Z۵ Premium شوند؛ هرچند ممکن است با اندکی تاخیر از راه برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج