adexo3
۴۸۱۰۱۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

همه چیز در خوزستان زیر خاک مدفون شده

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد استان خوزستان از هیأت دولت درخواست کرد جلسه فوری در این استان برگزار کند.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به مشکلات متعدد استان خوزستان از هیأت دولت درخواست کرد جلسه فوری در این استان برگزار کند.

اقبال محمدیان در نشست علنی امروز در تذکری شفاهی گفت: خوزستان قهرمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خوش درخشید و علیرغم تمامی مشکلات وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری نشان داد .

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قصه پر غصه مردم خوزستان را از کجا آغاز کنم، از بیکاری جوانان، بیماری، بی آبی، قطع مکرر برق و تلفن، بارش باران خاک، صدای خس خس سینه ها و ریه های آلوده به خاک بگویم یا از این آوار خراب شده و خاکی که همه چیز را در زیر خود مدفون کرده است.

او با بیان اینکه امروز خوزستان تشنه یک هوای تازه است خطاب به ریاست جمهور گفت: جناب آقای دکتر روحانی امشب در خلوت تنهایی خود فکر کنید چه اقدام موثری را برای حل مشکلات خوزستان انجام داده اید؛ فکر کنید برای خیل جوانان تحصیلکرده بیکار چه کرده اید، برای آن جانباز شیمیایی، آن کودک بیمار و آن بیمار قلبی دیابتی در این هوای آلوده بی آب و برق چه قدم موثری برداشته اید.

محمدیان با بیان اینکه بیکاری در خوزستان بیداد می کند گفت: متاسفانه همین چند روز گذشته در روستای عبدالله عموری از توابع شهرستان رامشیر برای یک کار ساده نگهبانی بر روی چاه نفت، درگیری منجر به قتل صورت گرفت و خانواده و طایفه ای عزادار شدند این اتفاق ها خوشایند نظام جمهوری اسلامی نیست.

او با اشاره به نامه خود به وزیر نفت مبنی بر اینکه در کنار برنامه های کلان توسعه مناطق نفتی در استان، برای هر حلقه چاه نفت داخل زمین های کشاورزی اهالی دو نفر نیرو به کار گرفته شود تا زمینه اشتغال هزاران جوان بیکار منطقه فراهم شود، گفت: متاسفانه نه تنها به این نامه من پاسخی داده نشده است بلکه متاسفانه وزیر قفلی بر روی وزارتخانه اش زده که با هیچ کلیدی باز نخواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خطاب به رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر به داد خوزستان نرسید مردم آن آرام آرام زیر خروارها خاک می میرند، گفت: خواسته به حق نمایندگان استان خوزستان برگزاری جلسه خاص هیأت دولت در اسفند ماه سال جاری در استان خوزستان به منظور اتخاذ تصمیمی انقلابی با هدف حل مشکلات مردم است لذا امیدواریم اقدام شایسته و جواب مثبتی در خصوص این خواسته از سوی آقای روحانی صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      اشکال نداره عوضش به برکت قاچاقهای مکرر انواع واقسام وسایل وپوشاک و...گرفته آنتالیا وکشورهای اروپایی جوانانی با نشاط وشهرهایی آباد دارند! البته منظورم همین قاچاقهایی است که توسط دولتمردا وبا حمایت آنها انجام میشود همان کسانی که در عرض سال 1000میلیارد درامد کردند! واقعا خجالت داره! جوان ایرانبی بیکار وشهرهامون داغون باشه ووزیران همچنان سر قدرت وپشت میزهایشان نشسته باشند

    • ف ر

      از قدیم گفتند سوار از پیاده خبر ندارد

    • قیس حویزاوی

      فعلا تنور داغه همه دست بالایی ها میخوان چیزی گفته باشن تا برای انتخابات اردیبهشت ماه پشتوانه ای داشته باشن ....
      البته خانم ابتکار هم که درگیر پولی هستش که پسر شون برده هستش ....
      آقای روحانی هم 4سال از ریاستش گذشته هنوز دنبال کلید میگرده و تدبیر رو فراموش کرده ....
      حالا یه تعداد هم هستن که راحت وآروم توروزهایی که خوزستان درگیر خاک هستش و اردبیل وهمدان و....درگیر سرما وبرف هستن وچندتا استان هم درگیر سیل هستن ....اختلاصشون رو میکنن ومیرن....
      خدا بداد مون برسه

    • یوسف

      مردم خوزستان تقصیر خودشان است که به دولت یازدهم رای دادند تا گرفتار این مشکلات شدند انتخابات آینده هم بیشترین آرای روحانی از خوزستان است

    • بدون نام

      دمت گرم داداش روحانی فکرش مشغول برای انتخابات فکر خوزستان نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج