adexo3
۴۸۱۴۲۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مرگ دختر ۸ ساله در حادثه سیل

معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جان باختن یک دختر ۸ ساله اهل خواف از توابع استان خراسان رضوی در حادثه سیل خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جان باختن یک دختر ۸ ساله اهل خواف از توابع استان خراسان رضوی در حادثه سیل خبر داد.

شاهین فتحی از انجام عملیات امدادرسانی در ۲۱۱ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد و گفت: این استان‌ها شامل صفهان، ایلام، فارس، تهران، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و هرمزگان هستند.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۶ صبح امروز به ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این مناطق خدمات امدادی ارائه شده است، افزود: تاکنون ۱۱ نفر از حادثه دیدگان در مناطق قیر و کارزین، عنبرآباد و بندرعباس نجات یافته‌اند و یک دختر بچه ۸ ساله در منطقه خواف نیز جان خود را از دست داده است. همچنین ۱ فرد راکب موتور در منطقه بستک نیز مفقود شده است.

معاونت عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام اسکان اضطراری هزار و ۵۰۰ نفر در این مناطق خاطرنشان کرد: در این عملیات هزار و ۸۸۰ نفر از امدادگران مشغول انجام عملیات بودند و از ۵۱۰ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشلا غم آخرتون باشه خیلی متأسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج