adexo3
۴۸۱۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کرایه تاکسی‌ ها افزایش نمی‌یابد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: افزایش خودسرانه نرخ تاکسی‌ها تخلف آشکار است و در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه با متخلف برخورد قاطع می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: افزایش خودسرانه نرخ تاکسی‌ها تخلف آشکار است و در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه با متخلف برخورد قاطع می‌شود.

علیرضا تاجمیر ریاحی اظهار کرد: نرخ جدیدی از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی اعلام نشده است و رانندگان نمی‌توانند اقدام به افزایش کرایه خود کنند.

وی تصریح کرد: درست است که افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی، لوازم یدکی، لاستیک و فیلتر روغن تاکسی‌داران را با مشکل درآمدی مواجه کرده است اما نباید این هزینه را با بالا بردن کرایه‌ها جبران کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: پیشنهاد افزایش نرخ ۴۰ درصدی را به شورای اسلامی تقدیم کرده‌ایم که در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: نرخ تاکسی‌ها به همان روال قبلی است و در صورت مشاهده هرگونه افزایش کرایه‌ مردم می‌توانند با بخش بازرسی سازمان تاکسیرانی به شماره ۵۶۸۸۱۰۰ تماس حاصل کنند و با اعلام شماره پلاک تاکسی سازمان تاکسیرانی را در اجرای عدالت یاری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج