adexo3
۴۸۱۷۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

دولت از رشد اقتصادی ۵ درصدی عبور کرد

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه "دولت یازدهم از رشد اقتصادی ۵ درصد عبور کرده است"، گفت: دولت و مجلس در تمرکز بر جذب سرمایه‌گذاری و کاهش تورم در سال ۹۶ اتفاق‌نظر دارند.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه "دولت یازدهم از رشد اقتصادی ۵ درصد عبور کرده است"، گفت: دولت و مجلس در تمرکز بر جذب سرمایه‌گذاری و کاهش تورم در سال ۹۶ اتفاق‌نظر دارند.

غلامرضا کاتب در شورای اداری استان سمنان که با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، بر لزوم وحدت همه گروه‌ها تاکید و اظهار کرد: نگرش دولت به توسعه کشور در بودجه ۹۶ نگاه رشدیافته و خوبی است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان ادامه داد: هدف‌گذاری و نگاهی که دولت در بودجه ۹۶ ترسیم کرده، نگاه خوبی است و مجلس نیز با آن همراهی دارد.

وی با تمجید از عملکرد دولت درحوزه‌های اقتصادی، کاهش تورم و رشد اقتصادی قابل توجه کشور در دولت تدبیر و امید افزود: اقتصاد ایران حالا از رشد اقتصادی ۵ درصدی هم عبور کرده است.

کاتب از این رشد اقتصادی به عنوان اتفاقی امیدبخش برای مردم یاد کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت یازدهم در حوزه کاهش تورم عملکرد بسیار موفقی داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تک‌رقمی شدن نرخ تورم به عنوان ارمغان دولت در سال جاری نام برد و تصریح کرد: دولت و مجلس برای سال ۹۶ کاهش بیشتر تورم را برنامه‌ریزی کرده‌اند که اگر محقق شود کار بزرگ و ارزشمندی انجام شده است.

وی با اشاره به همراهی و حمایت مجلس با دولت از این حمایت به عنوان فرصتی برای موفقیت دولت یازدهم نام برد و گفت: برای عبور از مشکلات موجود و ایجاد رونق نیازمند وحدت و همدلی همه مسئولان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کدوم عملکرد و رشد اقتصادی خوب داری حرف میزنی؟مگه این همه رکود و بیکاری و گرونی و تورم رو نمیبینی؟

    • بدون نام

      همش دروغ
      روحانی خداحافظ

    • بدون نام

      سلام ایاصحت دارد دررسانه ها گفته شده برای خریدعید به هرنفرسیصدهزارتومان واریزمی شود

    • بدون نام

      از بس سریع عبور کرده هیچ کس متوجه هم نشده!

    • بدون نام

      یک بار فقط یکبار راستش و بگید.کجا تورم کم شده؟روز بروزم که داره بدتر میشه.خجالت بکشید به خدا که جاتون تو جهنمه بهتره خبر نگاران بجایه مصاحبه با یه مشت از خدا بی خبر بیایید از مردم بپرسید.ببینید حرف هاشون صحت داره یانه؟

    • بدون نام

      دولت بیشتر بهش میاد از روی مردم عبور کرده باشد

    • زخمی

      پس چرا نظرات ثبت نمیشه؟

    • یاسر

      تا چند وقت پیش ، دولت صحبت از رشد اقتصادی 7.4 در صدی می کرد حالا می گوید از رشد 5 درصدی عبور کرده ( آدم دروغگو که حافظه ندارد) به هر حال تا زمانیکه کوچکترین تاثیر محسوسی در وضعیت معیشتی مردم مشاهده نشود این حرف ها هیچ فایده ای ندارد و فقط به درد آمار سازی های غیر واقعی دولت می خورد. بنابراین بهتر است دولت منبعد بجای آمار سازی و شعار دادن های بی نتیجه و حرف های صد من یک غاز ، به فکر گشایش گره های بسیار فراوان بوجود آمده در زندگی مردم بکند.

    • فضولباشی

      رشدفروش نفت رشداقتصادی برای مانیست برای کسانی است که ازپولش بهره می برندسهم مانه درصدعوارض ارزش افزوده است حتی ازدفع فاضلاب خجالت کشیدن ممدوح است برای کسی که رگ غیرت ایرانی بودن داشته باشه

    • بدون نام

      بعله با دروغ همه چی ممکنه.ولی رشد منفیه الان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج