اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۳۲
۵ نظر
۵۰۴۳
۵ نظر
۵۰۴۳
پ

ناگفته‌ های خون آشام تهران از زبان رییس پلیس

با حضور قاتل خانواده شهرکی در آگاهی تهران بزرگ پشت پرده این جنایت فاش شد.جنایتی که در چند سال گذشته بی سابقه عنوان شده.شاید خواندن این خبر برای افراد ناخوشایند باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: با حضور قاتل خانواده شهرکی در آگاهی تهران بزرگ پشت پرده این جنایت فاش شد.جنایتی که در چند سال گذشته بی سابقه عنوان شده.شاید خواندن این خبر برای افراد ناخوشایند باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده از جزییات پرونده، قاتل به هویت مرتضی متولد سال ۱۳۵۴، روز حادثه با یک قبضه کلت کمری و یک قبضه چاقو سنگی و یک نوار چسب وارد منزل مرحوم شده است.

پس از گذشت چند دقیقه، قاتل کلت را در آورده و سمت خانواده شهرکی نشانه می‌رود و باتهدید، زن و شوهر را وادار به بستن دست و پای یکدیکر توسط نوار چسب می‌کند.

به دنبال این موضوع قاتل هر دو نفر را به داخل اتاق شمالی منزل برده و در جلوی چشمان زن، همسرش را با چاقو سر می‌برد به طوری که خون به دیوار اتاق خواب می‌پاشد.

پس از آن قاتل برای اینکه خیالش از فوت منصور شهرکی راحت شود چندین چاقو نیز به پهلوی متوفی وارد می‌سازد.

با قتل این خلبان سابقه دار متهم به سراغ همسر متوفی رفته و این بار گردن زن برای اینکه از پاشیدن خون جلوگیری کند، روبه پایین اقدام به بریدن گردن می‌کند.

در نهایت این خون آشام در حالی که فکر می‌کرد تمامی سرنخ ها را از بین برده است با برداشتن تنها یک عابر بانک متعلق به منصور شهرکی از خانه خارج شده و متواری می‌گردد.

امروز نیز رییس پلیس آگاهی تهران با حضور در جمع خبرنگاران، این قتل را یکی از وحشتناک ترین قتل‌های تهران خواند و مدعی شد که این جنایتکار زمانی که تحت نظر از سوی پلیس بود، بازهم قصد انجام چنین جنایت‌هایی را در سطح شهر تهران داشته که با دستگیرش کارش به اتمام می‌رسد.

لازم به ذکر است که متهم به تمامی خبرنگاران عنوان داشته که تنها علت این جنایتش سرقت از منزل منصور شهرکی بوده و از گذشته نیز هیچ گونه رابطه آشنایی با مرحوم نداشته است ولی نوع قتل و اقدام این ورزشکار قاتل موضوع دیگری را تداعی می‌کند که هنوز ناشناخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسیژن

      به نظرتون اعدام کافیه؟؟؟ این حیوان صفت رو باید زجرکش کرد..باید اول انگشتای دستشو دونه دونه قط کنن ..همونطوری که سر قربانیان بی گناهشو بریده باید سرش بریده بشه.

    • یا قهار

      من اگه میتونستم حکم کنم دستور میدادم قاتل را بیندازن داخل حوضچه که دو تمساح درنده داره .حداقل شکم تمساح ها سیر بشه.

    • زهرا خانوم

      خیلی وحشتناکه.چقدر یه آدم میتونه سنگ دل و وحشی باشه آخه؟؟؟

    • همساده

      فقط 1 لحظه فکر کنین اون زن چی کشیده وقتی سر شوهرشو جلو چشماش بریدن........

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        خدا نصیب هیچ بنده ایش نکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج