اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۲۴۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معاون ترامپ: آمریکا هم‌پیمان ناتو باقی می‌ماند

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در نشست امنیتی مونیخ ضمن با ارزش خواندن ائتلاف آمریکا و اروپا گفت: به همه شما اطمینان می‌دهم که ایالات متحده همچنان بزرگترین هم‌پیمان و حامی اتحادیه اروپا و ناتو باقی خواهد ماند.

ایسنا: معاون رئیس‌جمهور آمریکا در نشست امنیتی مونیخ ضمن با ارزش خواندن ائتلاف آمریکا و اروپا گفت: به همه شما اطمینان می‌دهم که ایالات متحده همچنان بزرگترین هم‌پیمان و حامی اتحادیه اروپا و ناتو باقی خواهد ماند.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا که بیشتر سخنرانی خود را به مستحکم بودن ائتلاف میان آمریکا و اروپا اختصاص داد، گفت: همکاری مشترک ما در گذشته ثمرات زیادی داشته و در آینده نیز چنین خواهد بود.

او گفت: همکاری‌های مشترک ما باعث از میان رفتن کمونیسم و فائق آمدن ما بر مشکلات بزرگی همانند جنگ جهانی بود. ما هزاران نیرو برای امنیت اروپا فدا کرده‌ایم و به شما اطمینان می‌دهم که این حمایت در آینده نیز ادامه خواهد داشت. به کسانی که به این مساله شک دارند توصیه می‌کنم که حجم سرمایه گذاری‌های ما در اروپا را مورد توجه قرار دهند.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: سلاح‌های هسته‌ای و ظهور "تروریسم اسلامی" از جمله چالش‌های کنونی پیش روی ما به عنوان هم‌پیمانان استراتژیک است و باید برای فائق آمدن بر آن با هم همکاری کنیم. ما و شما در افغانستان، عراق و دیگر مناطق جهان هزاران تن از فرزندان خود را فدا کرده‌ایم تا هم امنیت این کشورها حفظ شود و هم کشورهای ما امن تر باشد. همه این جانفشانی‌ها باعث می‌شود که ما در کنار هم باقی بمانیم.

مایک پنس با اشاره به دغدغه اروپاییان درباره متعهد نبودن آمریکا به هم‌پیمانی با آنها گفت: من به نمایندگی از رئیس‌جمهور ترامپ به اینجا آمده‌ام و می‌گویم آمریکا قوی‌تر از گذشته خواهد بود و به حمایت از اتحادیه اروپا و ناتو ادامه می‌دهد. ارتش ایالات متحده با آمدن ترامپ نیرومندتر می‌شود و سلاح و تجهیزات بهتری در اختیار هم‌پیمانان ما قرار خواهیم داد که این باعث تقویت امنیت هر دوی ما خواهد بود.

معاون ترامپ به مساله تقسیم هزینه‌های دفاعی ناتو میان اعضا نیز اشاره کرد و گفت: ما در پیمان ناتو دو بند اساسی داریم. بند پنجم که بر حمایت جمعی اشاره دارد و بند سوم که می‌گوید هزینه‌ها و بار مالی ائتلاف ناتو باید میان اعضا تقسیم شود. برخی از اعضا مانند آمریکا به این امر پایبند بودند اما برخی نیز تاکنون آن را رعایت نکرده‌اند که باید آنها را وادار کنیم سهم خود را بپذیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج