۴۸۲۶۹۹
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

نامه دختربچه ۷ ساله به مدیرعامل گوگل

کار کردن در گوگل یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از افرادیست که با دنیای رایانه و تکنولوژی آشنایی دارند. البته استخدام شدن در این شرکت کار چندان آسانی نیست و گوگل به دنبال استعدادهایی است که بتوانند روند نوآوری در کمپانی را حفظ کنند.

مجله سخت افزار: کار کردن در گوگل یکی از بزرگترین آرزوهای بسیاری از افرادیست که با دنیای رایانه و تکنولوژی آشنایی دارند. البته استخدام شدن در این شرکت کار چندان آسانی نیست و گوگل به دنبال استعدادهایی است که بتوانند روند نوآوری در کمپانی را حفظ کنند.
نامه دختربچه 7 ساله به مدیرعامل گوگل
سالانه صدها و شاید هزاران درخواست کار به مقر گوگل ارسال می شود که از بین آنها می توان به موارد جالبی هم برخورد کرد. یکی از این نامه ها این هفته توسط خود گوگل منتشر شده است.

ماجرا از این قرار است که یک دختربچه 7 ساله از انگلستان نامه ای به ساندر پیچای مدیرعامل گوگل نوشته و از علاقه قلبی خود به استخدام شدن در این شرکت خبر داده است.

نامه دختربچه 7 ساله به مدیرعامل گوگل

در بخشی از این نامه این کودک که کلویی نام دارد اشاره می کند که تا کنون تنها ۲ نامه نوشته که یکی از آنها به بابانوئل و دیگری به "رییس گوگل" (که نامش را هم نمی داند) بوده. کلویی عنوان کرده که دوست دارد در آینده علاوه بر کار کردن در گوگل در یک کارخانه شکلات سازی هم کار کند و همچنین در رشته شنا در المپیک مسابقه دهد. کلویی به "رییس گوگل" می گوید که به کامپیوترها خیلی علاقه دارد و به همین دلیل پدرش برای او یک تبلت خریده و قول داده اگر او در مدرسه عملکرد خوبی داشته باشد در آینده یک کامپیوتر نیز برایش بخرد.

اما ماجرا به همینجا به پایان نمی رسد. ساندر پیچای شخصا نامه ای به منزل این دختر ارسال می کند که در آن اشاره شده گوگل بسیار خوشحال است که او به کار کردن در شرکت علاقه نشان داده است.

نامه دختربچه 7 ساله به مدیرعامل گوگل

در بخش دیگری از این نامه آمده که گوگل منتظر است تا کلویی مدرسه را به پایان برساند و سپس درخواست کارش برای آنها ارسال کند تا بتوانند همکاریشان را با هم شروع کنند. ساندر پیچای به این دختر ۷ ساله می گوید تلاش کردن و به دنبال آرزوها رفتن در نهایت می تواند باعث شود به همه خواسته هایش برسد.

شاید این نامه برای مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت های جهان اتفاق خاصی به حساب نیاید اما بدون شک در روند زندگی یک دختر بچه ۷ ساله تاثیر بسیار بزرگی خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل

      اگه ایران بو دبا دوتا شکلات سرش کلاه میزاشتن

    • علیرضا

      اگر ایران بود این نامه هیچوقت به دست مدیرعامل نمیرسید که هیچ تازه کلی سوژه خنده و تمسخر کارکنان شرکت میشد تاجایی که بچه 7ساله ترک تحصیل میکرد.خیلی خوبه که انسانیت در کشورهای دیگه زنده هست

    • بدون نام

      رییس گوگل با جواب دادن به نامه دختربچه چیزی که ازش کم نشد بلکه محبوبیتش هم بیشترشد واون دختربچه هم وقتی می بیند یک رییس با این همه گرفتاری و شلوغی کار براش اهمیت قایل شده وجواب نامه اش را داده با گامهای بلندتر وبا انگیزه و تلاش بیشتر درراه موفقیت گام برمیدارد
      مسوولان مملکت که ادعای خدمتگزاری دارند یاد بگیرند

    • بدون نام

      یاد درخواست کارم افتادم که یازده سال پیش برای سایپا و ایرانخودرو فرستادم ، ولی خب هنوز نوبتم نشده

    • بدون نام

      کمی از شرکت هایی که توی آمریکای کافر هستند یاد بگیریم.اینجا شرکت های خودرو سازی حق مردم رو ادا نمیکنن.

    • نازنین

      واسه همینه که روز به روز بیشتر پیشرفت میکنن ولی ما به هیچ جا نمیرسیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج