۴۸۲۷۷۷
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دستورات ویژه روحانی برای حل مسائل خوزستان

در پی برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.

پایگاه اطلاع رسای دولت: در پی برگزاری جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان؛ معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار خوزستان گزارشی در این زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این رابطه با اشاره به اینکه "صبر و مقاومت بی بدیل مردم خوزستان، زبانزد تاریخ ملت ما است و دولت همدل و همراه آنها تا رفع کامل مشکلات است" ، دستورات ویژه ای در این راستا خطاب به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و همچنین استاندار خوزستان صادر کرد.

وی تاکید کرد: در هفته‌های اخیر، ‌خوزستان عزیز ما شرایط مناسبی نداشته است و مردم عزیزمان در پی تشدید پدیده ریزگردها از قطع برق و نارسائی‌ در شبکه آب و ارتباطات تلفنی، به ویژه در شهر مقاوم اهواز رنج برده‌اند. در عین حال، ‌رییس جمهور و همه همکاران دولت نیز همدل و همراه شما برای حل این مشکلات بوده و هستند.

وی ادامه داد: صبر و مقاومت بی بدیل مردم خوزستان، زبانزد تاریخ ملت ماست، ‌لیکن شایسته نیست که این مردم صبور، در هرگونه حوادث، از جمله حوادث طبیعی و غیر مترقبه، چنین دچار رنج و مشکلات شوند. اینگونه اتفاقات می‌بایست با پیش‌بینی های فنی و تدارکات مدیریتی کمترین آسیب را وارد کند و در کمترین زمان ممکن نیز ساماندهی شود.

رئیس جمهور گفت: پدیده ریزگردها اگرچه اقدامات گسترده فراسرزمینی می طلبد و برای مقابله با آن باید از سالها پیش برنامه ریزی و اقدام می شد، لیکن نباید با از کار افتادن شبکه توزیع برق، موجب قطع مکرر و طولانی برق در اهواز و به دنبال آن،‌ اختلال در آبرسانی و دسترسی های ارتباطاتی مردم می شد.

وی به برگزاری جلسه فوق العاده روز شنبه برای رسیدگی به مشکلات استان خوزستان به ریاست معاون اول اشاره کرد و گفت: به محض بروز این نارسائی ها،‌ دولت با اعزام وزرای مسئول به استان و بسیج همه امکانات موجود تلاش کرد همه اقدامات ممکن را برای کاهش صدمات و مدیریت بحران انجام دهد و از معاون اول محترم نیز خواسته شد که هماهنگی همه دستگاهها برای نتیجه گیری هرچه سریعتر، ‌ساماندهی شود.

وی ضمن ابراز همدردی با همه رنج دیدگان حوادث و سپاسگزاری از تحمل صبورانه مردم در این شرایط ناگوار، افزود: به مردم عزیز خوزستان ‌اطمینان می دهم که دولت با همه امکانات خود،‌ در حل ریشه‌ای مشکلات به ویژه آسیب های ریزگردها جدی بوده و ساماندهی مسائل زیست محیطی را جزو اولویت برنامه‌ها قرار داده است؛ همچنین اقدامات فوری دولت در جبران خسارات،‌ تامین امکانات لازم و مراقبت مستمر خطوط و تجهیزات تا حصول نتیجه اطمینان بخش، ادامه خواهد یافت.

روحانی در پایان این جلسه دستورات ویژه ای را برای رسیدگی آنی به مشکلات مردم خوزستان صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خوزستان فقط برای دوشیدنه. نفتش مال همه جا و همه مسئولین. آبش واسه پشت سد و صادرات به اصفهان. گندمش مال همه جا جز خود خوزستان. بندرا و پالایشگاهاش برای غیر بومیا...
      آقا مردم خوزستان رو یا سم پاشی کنید یا تیربارون و خیال خودتون رو راحت کنید.

    • بدون نام

      ای باباکمی توفکرمردم خوزستان باشید بخدامردم ملت دوست ایران دوست وطن دوستی هستیم دیگه حق مردم روظایع نکنید

    • بدون نام

      جناب اقای روحانی بخداباین گردوخاک وگرمای تابستان نسل بچهامون به انقراض میرسه

    • غلامحسین کتانی

      ایکاش مسیولین به خیابانهای اهوازسرکشی میکردندووضع آسفالت رامشاهده میکردندمتاسفانه همه چیزداریم ولی مدیریت نداریم

    • بدون نام

      آقای روحانی مشکل گرد وخاک خارج از کشوره ، از بیابانهای عربستان وعراق

    • پویا

      مسوولین بجای اینکه فقط از پشت میز ریاست دستور بدهند ، یکم ازجاشون بلند بشن ، برن مناطق بحران زده ببینند مردم چی میکشن و چطور زندگی میکنند ...
      آقای روحانی !,
      مشکل خوزستان و اهواز از چهارسال پیش وجودداشته چرا تاالان کاری نکردید ...؟ باید از مردم خوزستان عذرخواهی کنید هم شما هم کابینه دولت ...
      الان که نیاز به رای پیدا کردید چرا دنبال عوام فریبی هستید ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟

    • بدون نام

      با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه

    • احسان

      پس کــــــــــــــــــــــــــــــے دگــــــــــــــــــــہ؟؟؟؟؟؟ امروزم ایقد خاک خوردیم ک..همش دروغ همش شعار همش..هیچکس بفکر ما نیست حتی خداااااااااا،،بابا ما هم ادمیم ما هم احتیاج ب نفس کشیدن داریم تا کی باید خاک بخوریم خدا

    • احمد

      پس وعده وعیدهای قبل از انتخابات چی شد

    • بدون نام

      آقای روحانی حالا عجله تان برای چه بود,مثل زمان جنگ ,که پس از اشغال خرمشهر و ... بفکر افتادید,حالا هم می گذاشتید خوزستان از دست می رفت بعد...

    • بدون نام

      فقط حرف دریغ از ذره ای عمل

    • سوسنگرد

      کسی به شما رای نخواهد داد
      من خوزستانی به تو رای نمیدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج