adexo3
۴۸۳۱۶۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

روسیه سوخو-۳۵ به اندونزی می دهد

مدیر اداره همکاری های بین المللی و سیاستگذاری منطقه ای شرکت دولتی «روس تک» (فناوری های پیشرفته) اعلام کرد که توافق فروش جنگنده های سوخو-۳۵ به کشور اندونزی در سال جاری میلادی امضا می شود.

مشرق: مدیر اداره همکاری های بین المللی و سیاستگذاری منطقه ای شرکت دولتی «روس تک» (فناوری های پیشرفته) اعلام کرد که توافق فروش جنگنده های سوخو-۳۵ به کشور اندونزی در سال جاری میلادی امضا می شود.
روسیه سوخو-35 به اندونزی می دهد

روزنامه روسی «ماسکوفسکی کامسامولتس» روز پنجشنبه به نقل از ویکتور کلادوف نوشت: اما مسکو امیدوار است ۱۲ فروند جنگنده سوخو-۳۵ به اندونزی بفروشد.

به گزارش این روزنامه، وحید سوپریادی سفیر اندونزی در مسکو نیز اعلام کرده است که این کشور نیاز به خرید ۸ تا ۱۰ فروند جنگنده سوخو-۳۵ دارد و در زمان حاضر هم مذاکرات جریان دارد.

اندونزی از خریداران عمده تسلیحات روسی در منطقه جنوب شرق آسیا است و تا کنون انواع حنگ افزارها از جمله هواپیماهای سوخو خریداری کرده است.

«سوخو-۳۵ اس» جت مافوق صوت ساخت کارخانه هواپیماسازی سوخو است که سال ۲۰۰۷ ساخته شده و تاکنون دهها پرواز آزمایشی انجام داده است.

این جنگنده نسل ۴++ محسوب می شود که از قابلیت های ویژه ای از جمله قدرت مانور بالا و سامانه هدایت الکترونیکی پیشرفته برخوردار است.

این جنگنده ها که می توانند هشت هدف را همزمان شناسایی، تعقیب و با موشک های پیشرفته نابود کنند، همچنین با سامانه پارازیت افکنی، توان بالایی برای پنهان شدن از دید رادارهای دشمن دارند.

روسیه تاکنون فقط به چین جنگنده های سوخو - ۳۵ فروخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی کرجی

      به درد عمه شون میخوه اغاااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج