۴۸۳۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پولاد کیمیایی مستندی از هنرمندان می سازد

پولاد کیمیایی برای اولین بار از ساخت مستندش خبر می دهد.

پولاد کیمیایی مستندی از هنرمندان می سازد

تماشا: روز گذشته در یکی از سایت ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محسن تنابنده قرار است نقش اصلی اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی را برعهده بگیرد.

خبری که جالب بود و باعث شد آن را پیگیری کنیم. به همین خاطر با پولاد کیمیایی تماس گرفتیم که از صحت و سقم این خبر بپرسیم. کیمیایی در واکنش به این خبر به «تماشا» گفت: «من اصلا در جریان این خبر نیستم و اصلا صحبتی در این باره نشده واین موضوع اصلا صحت ندارد.»

کیمیایی برای اولین بار از ساخت مستندش خبر می دهد و می گوید: «مدتهاست به فکر ساخت مستند عظیمی درباره هنرمندان هستم که در حال حاضر در مرحله تحقیق هستم. یک گروه تحقیقاتی مشغول گردآوری اطلاعات از هر یک از هنرمندانی هستند که قرار است از آنها مستند ساخته شود.

نمی توانم جزئیات زیادی از این پروژه بگویم تنها به این موضوع اشاره می کنم صدتا از هنرمندان برتر کشورمان در عرصه های مختلفی مثل ادبیات، مجسمه سازی، خراطی، سینما و ... را شناسایی می کنیم و مستندی شبه پرتره از هر کدام تهیه می کنیم. کاری که قطعا علاوه بر تمرکز نیاز به پروداکشن عظیمی هم دارد که یکی از آنها بازسازی تهران قدیم است.»

پولاد کیمیایی مستندی از هنرمندان می سازد

اما پولاد کیمیایی که سال گذشته در گفت و گوی مفصلش با «تماشا» از ساخت فیلم تازه اش خبر داد و عنوان کرده بود فیلمنامه در مرحله بازنویسی است درباره عدم ساخت اولین فیلم بلند سینمایی اش تا به این لحظه گفت: «من فیلمنامه را تحویل ارشاد داده بودم و منتظر دریافت پروانه ساخت شدم که مدت طولانی گذشت و خبری نشد.

پیگیر ماجرا شدم که به من گفتند فیلمنامه قرار است توسط شورای پروانه نمایش بازخوانی شود. از شورای پروانه دلیل این تاخیر را پرسیدم که در کمال تعجب به من گفتند اصلا فیلمنامه تو به شورا فرستاده نشده. به همین خاطر با علیرضا سجادپور صحبت کردم و به ایشان گفتم ما الان به پیش تولید رسیدیم، مشغول انتخاب بازیگرانمان هستیم چی شد که این اتفاق افتاد که در نهایت کاشف به عمل آمد که گویا ایشان فیلمنامه را در کمدشان گذاشته بودند و به سفر حج رفته بودند!

من به علیرضا سجادپور گفتم که این همه پروانه ساخت برای آدم های غریبه و کارنابلد صادر می کنید آن وقت پروانه کار من را که بزرگ شده سینما هستم و خانواده ام کاربلد این کار هستندو من در کنارشان بزرگ شده ام و سینما را آموخته ام نمی دهید. فیلمنامه من از یک هسته دراماتیک خوبی برخوردار بود و با توجه به مشورت هایی که با اهل فن داشتم بعید می دانم که اشکال از فیلمنامه من باشد.

ما هر چیزی گفتیم حرف جدیدی نشنیدم و در آخر گفتند که پروانه ساخت فیلم اولی را زیاد دادیم و پروانه ات موکحول می شود برای سال بعد (۹۲) تا ببینیم چه می شود. الان هم ترجیح می دهم به پروژه مستندم فکر کنم و ساخت فیلم سینمایی ام را بعد از تکمیل شدن ساخت فیلم پدرم (مسعود کیمیایی) را شروع کنم.»

پولاد کیمیایی در پایان به مخاطبان «تماشا» قول داد تا در آینده ای نزدیک از جزئیات فیلم جدید مسعودخان کیمیایی خبر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج