اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۴۱۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تکذیب یک خبر درباره کاندیداتوری‌ مشایی

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، اخبار منتشرشده مبنی بر اعلام کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی را در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی، بی‌اساس دانست و شائبه انتخاباتی بودن این برنامه را قویا تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهو ری : معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، اخبار منتشرشده مبنی بر اعلام کاندیداتوری اسفندیار رحیم مشایی را در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی، بی‌اساس دانست و شائبه انتخاباتی بودن این برنامه را قویا تکذیب کرد.

محمد شیخان در واکنش به خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی قرار است اسفندیار رحیم مشایی کاندیداتوری خود را اعلام کرده و از شعار زنده باد بهار رونمایی شود، اظهار داشت: اینگونه خبرسازی‌ها هیچگونه پایه و اساسی ندارد و باید آن را در ادامه حاشیه‌سازی‌های کاذب علیه دولت دانست.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور ادامه داد: متاسفانه عده‌ای با خبرسازی‌های کاذب به دنبال ایجاد حاشیه و انحراف در افکار عمومی از مسائل اصلی کشور هستند.

شیخان با اشاره به اینکه این مراسم هر ساله برگزار می‌شود، از انتشار اینگونه اخبار توسط برخی رسانه‌ها انتقاد و به این دسته از رسانه‌ها توصیه کرد که از انتشار اخبار خلاف واقع خودداری کرده و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند، چرا که در غیر این صورت جایگاهی در افکار عمومی نخواهند داشت.

وی در مورد علت برگزاری این مراسم در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی نیز گفت: امسال شاهد افزایش میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته بودیم و نظر به اینکه تعداد زیادی از دستگاه‌های مسئول در ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزی، مشارکت داشتند، قرار شده است، مراسم امسال باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به تاکید مکرر رییس جمهور مبنی بر اینکه دولت تا صبح دوازدهم مرداد (آخرین روز فعالیت کاری دولت دهم) از تلاش و خدمت‌رسانی به مردم غافل نخواهد شد، اظهار داشت: دولت بدون اعتنا به اینگونه حاشیه‌آفرینی‌ها به امر خدمت‌رسانی و حرکت در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر کشور، مانند گذشته اهتمام جدی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکسیژن

      عجــــــــب!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج