اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۴۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استان های رکورددار در محکومیت چک

مدیرعامل ستاد دیه با اشاره به آمار زندانیان چک گفت: استان‌های فارس با ۷۶۰ زندانی، تهران با ۶۰۱ بدهکار و گیلان با ۵۶۱ محبوس بیشترین محکومان مالی غیرکلاهبرداری را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل ستاد دیه با اشاره به آمار زندانیان چک گفت: استان‌های فارس با ۷۶۰ زندانی، تهران با ۶۰۱ بدهکار و گیلان با ۵۶۱ محبوس بیشترین محکومان مالی غیرکلاهبرداری را به خود اختصاص داده‌اند.

سید اسدالله جولایی گفت: هم اکنون ۱۱ هزار و ۲۶۶ زندانی جرایم غیرعمد در کشور داریم که بیش از ۹۰ درصد این محکومان دربند را محبوسان مالی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: به طور تفکیکی از ۱۰ هزار و ۲۳۸ محکوم مالی ۷۴۴۷ نفر بابت صدور چک بلامحل یا ضمانت بانکی از افراد روانه زندان شده‌اند. همچنین در آمار تفکیکی هم‌اکنون به ترتیب استان‌های فارس با ۷۶۰ زندانی، تهران با ۶۰۱ بدهکار و گیلان با ۵۶۱ محبوس بیشترین محکومان چک را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

جولایی تصریح کرد: طبق اعلام دفاتر نمایندگی ستاد دیه، سیستان و بلوچستان با وجود اینکه پهناورترین استان کشور به لحاظ وسعت منطقه‌ای است، اما کمترین زندانی چک را تنها با داشتن ۱۴ مددجو به خود اختصاص داده و در رتبه‌های بعدی یزد با ۵۸ مددجو و بوشهر نیز با ۶۳ بدهکار کمترین‌های آمار عددی در سطح کشوری در این زمینه به‌شمار می‌آیند.

وی گفت: بعد از زندانیان چک به ترتیب ۲۲۹۷ مددجو بابت ناتوانی در پرداخت تعهدات مربوط به مهریه و ۴۹۴ زندانی هم به دلیل ناتوانی در پرداخت نفقه در حبس حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج