اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۴۸۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رشد ۳۵ درصدی سقط‌های قانونی

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه «عیدی» مستمری‌بگیران این سازمان امسال مستقیما از سوی وزارت رفاه پرداخت خواهد شد و توزیع بسته امنیت غذایی از سوی این وزارتخانه آغاز شده، گفت: هیچ‌یک از مددجویان بهزیستی از فهرست دریافت بسته مذکور حذف نشده‌اند، به‌این‌ترتیب ٥١٠‌ هزار خانوار تحت پوشش آن را دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه «عیدی» مستمری‌بگیران این سازمان امسال مستقیما از سوی وزارت رفاه پرداخت خواهد شد و توزیع بسته امنیت غذایی از سوی این وزارتخانه آغاز شده، گفت: هیچ‌یک از مددجویان بهزیستی از فهرست دریافت بسته مذکور حذف نشده‌اند، به‌این‌ترتیب ٥١٠‌ هزار خانوار تحت پوشش آن را دریافت خواهند کرد.
انوشیروان محسنی‌بندپی در حاشیه دیدار با نماینده سازمان جهانی بهداشت WHO در جمع خبرنگاران گفت: توسعه کمی و کیفی اورژانس اجتماعی در ١٤٠ شهر بالای هزارو ٥٠٠‌ هزار نفر از اقدامات سال آینده بهزیستی خواهد بود.
بندپی در ادامه به سقط‌های قانونی اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر نسبت به سنوات گذشته سقط‌های قانونی رشد ٣٥ درصدی داشته‌اند و این در حالی است که این سقط‌ها به‌منظور جلوگیری از معلول‌زایی به صورت قانونی و با استفاده از شرع و قانون صورت می‌گیرند. وی تصریح کرد: در سال ٩٤ رشد قابل‌توجهی درخصوص سقط‌های قانونی داشتیم، به‌طوری‌که تعداد آنها به هزارو ٣٥٠ مورد در سال ٩٤ رسید و در سال ٩٥ نیز در ٩ ماهه اخیر بیش از هزارو ٤٠٠ سقط قانونی در کشور صورت گرفته است.
وی در ادامه ضمن بیان اینکه بهزیستی در این حوزه در همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر مشکل اعتباری ندارد، گفت: برای اجرای طرح «دادگاه‌های درمان‌مدار» همکاری بسیار خوبی با قوه قضائیه داشتیم. این در حالی‌ است که در گذشته این همکاری‌های بین‌بخشی حلقه مفقوده اقدامات اجتماعی در کشور بود. رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابان و متکدیان نیز اشاره کرد و در پاسخ به این سؤال که آیا کودکان پس از جمع‌آوری و ساماندهی مجددا به خانواده تحویل داده می‌شوند؟
گفت: سعی داریم تا پس از پذیرش کودکان، والدین آنها را شناسایی کنیم و چنانچه از مشکلات مالی آنها مطمئن شدیم و بر ما روشن شد که این خانواده به موجب مشکلات مالی و فقر معیشتی فرزند خود را وارد چرخه کار می‌کند حتما از خانواده حمایت شده و تحت پوشش قرار خواهد گرفت، اما چنانچه عوامل دیگری موجب ورود کودک به چرخه کار باشد، بررسی و با هر یک از عوامل، رفتاری درخور خواهد شد.
وی همچنین گفت که درحال‌حاضر در حال رایزنی با قوه قضائیه هستیم تا چنانچه کودکی بیش از سه ‌بار در طرح‌های جمع‌آوری از سوی بهزیستی پذیرش و شناسایی شد، دیگر وی را به خانواده تحویل ندهیم، بلکه وی به‌عنوان بدسرپرست شناسایی شده و به مراکز شبه‌خانواده بهزیستی سپرده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج