۴۸۵۰۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وعده استثنا در فرمان ضد مهاجرتی ترامپ

جیمز مَتیس وزیر دفاع آمریکا وعده داد، فرمان اجرایی جدید مهاجرتی رئیس جمهوری دونالد ترامپ شامل عراقی هایی که در میدان جنگ به ارتش آمریکا کمک کرده اند، نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: جیمز مَتیس وزیر دفاع آمریکا وعده داد، فرمان اجرایی جدید مهاجرتی رئیس جمهوری دونالد ترامپ شامل عراقی هایی که در میدان جنگ به ارتش آمریکا کمک کرده اند، نخواهد شد.
به نوشته امروز (چهارشنبه) پایگاه اینترنتی اینترناشنال بیزنس تایمز، ترامپ پس از آنکه فرمان پیشین وی در مورد منع مهاجرت افراد به آمریکا از هفت کشور عمدتا مسلمان مسدود شد، درصدد است این هفته یک فرمان اجرایی جدید مهاجرتی صادر کند.
جیمز متیس در حاشیه دیدار خود از عراق که به بهانه حمایت از عملیات بازپس گیری شهر موصل انجام شد، تلاش کرد نگرانی های هزاران عراقی را که در طول بیش از یک دهه نقش حیاتی در کمک به عملیات نظامی آمریکا در این کشور ایفا کرده اند بر طرف کند.
وزیر دفاع آمریکا گفت هم اکنون اطمینان دارد که اقداماتی درباره کسانی که دوش به دوش آمریکا جنگیده اند، انجام خواهد شد تا آنها به عنوان پاداش اعمال خود امکان ورود به ایالات متحده را داشته باشند.
در فرمان اولیه ترامپ هیچ تسهیلاتی برای مترجمان، مشاوران و دیگر کسانی که در عراق برای ارتش آمریکا کار می کنند، در نظر گرفته بود.
ترامپ گفته است در نسخه بازنگری شده فرمان خود تلاش خواهد کرد موارد مد نظر دادگاه فدرال را، که مانع اجرایی شدن فرمان قبلی شده بود، لحاظ کند.
هرگونه تغییر در فرمان اجرایی پیشین ترامپ تاثیری بر تعداد و نام کشورهایی که شهروندان آنها از ورود به آمریکا منع شده اند، نخواهد گذاشت و مانند گذشته مردم عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن اجازه سفر را به آمریکا نخواهند یافت.

با این حال به گفته برخی مقامات آمریکایی، قانون بازنگری شده ترامپ کسانی را که قبلا روادید آمریکا را گرفته اند و کسانی را کارت سبز و یا شهروندی دوگانه آمریکا را دارند،مستثنی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج