اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۵۵۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انهدام بمب ۵۰۰ کیلویی جنگ جهانی دوم در بلگراد

مأموران ویژه پلیس وزارت کشور صربستان روز چهارشنبه در مجتمع ساختمان سازی در بلگراد بمبی به وزن پانصد کیلوگرم باقی مانده از جنگ جهانی دوم که توسط کارگران یافت شده بود را منهدم کردند.

خبرگزاری ایرنا: مأموران ویژه پلیس وزارت کشور صربستان روز چهارشنبه در مجتمع ساختمان سازی در بلگراد بمبی به وزن پانصد کیلوگرم باقی مانده از جنگ جهانی دوم که توسط کارگران یافت شده بود را منهدم کردند.

وزارت کشور صربستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بمب در محل پیدا شده در مجتمع آپارتمان سازی در بلگراد بدون هیچ گونه عواقبی برای اموال و زندگی شهروندان توسط مإموران ویژه وزارت کشور نابود شد.

همچنین در این بیانیه آمده است که مأموران وزارت کشور صربستان برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار برای شهروندان و املاک آنان در هنگام منهدم کردن بمب، تمام اقدامات لازم امنیتی را اتخاذ کردند.

گفته شده است که کارگران مجتمع ساختمان سازی در هنگام کار متوجه وسیله ناشناخته ای در عمق چند متری زمین شدند که بلافاصله به پلیس اطلاع دادند.

بمب منهدم شده 500 کیلوگرم وزن داشته که 250 کیلوگرم آن مواد منفجره بوده و به این خاطر مأموران پلیس مجبور شدند آن را در محل یافت شده نابود کنند.

همچنین اوایل ماه فوریه امسال نیز در همین محل در بلگراد بمبی در عمق ۹ متری زمین یافت و توسط مأموران ویژه پلیس در محل منهدم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج