adexo3
۴۸۵۶۶۶
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

دلایل روشن نشدن گوشی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام فشردن کلید پاور گوشی هیچ اتفاقی نمی افتد و روشن نمیشود. ما در این مقاله میخواهیم به برسی دلایل این اتفاق و راه کار هایی که شما می توانید در این مواقغ انجام دهید بپردازیم.

وب سایت زوم تک - امیر حسینی فر: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام فشردن کلید پاور گوشی هیچ اتفاقی نمی افتد و روشن نمیشود.ما در این مقاله میخواهیم به برسی دلایل این اتفاق و راه کار هایی که شما میتوانید در این مواقغ انجام دهید بپردازیم.
دلایل روشن نشدن گوشی

مطمعن شوید که مویل شارژ دارد! شاید بنظر خنده دار باشد ولی از آخرین دفعه ای که گوشی را شارژ کردید چقدر گذشته؟ امکان این که یادتان رفته باشد تا شارژ کنید وجود دارد پس قبل از هر کاری گوشی را ۵ دقیقه به شارژ بزنید و دوباره تست کنید.مطمعن شوید که سیم شارژر از سلامت کامل برخوردار بوده و فاقد پوسیدگی باشد.

اگر شارژ کردن گوشی مفید واقع نشد امکان این که موبایل شارژ داشته باشد ولی به دلیل خرابی کلید پاور شما قادر به روشن کردن صفحه نمایش نباشید.در این مواقع شما میتوانید که جای کلید پاور را با یکی از کلید های صدا عوض کنید.برای این کار ابتدا باید گوشی خود را به شارژ زده تا صفحه نمایش باز شود.در مرحله بعد فقل صفحه نمایش را باز کنید و نرم افزار Power Button to Volume Button را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار

بعد از نصب کردن برنامه آن را اجرا کنید و گزینه Volume Power را در حالت فعال قرار دهید و برنامه را در پس زمینه گوشی فعال نگه دارید.اکنون میتوانید با دکمه های صدا گوشی را روشن کنید و برای خاموش کردن صفحه نمایش نیز میتوانید از خود برنامه استفاده کنید…اگر به نتیجه ای نرسیدید مشکلات میتواند از باتری باشد.برای تست باتری گوشی را باز کنید و باتری های دیگری را تست کنید و از سلامت آن مطمعن شوید.

اگر قبل از اینکه موبایل خاموش شود اشکالاتی از قبیل راه اندازی مجدد گوشی یا مشکلات نرم افزاری داشتید.میتواند برای نصب کردن یک اپلیکیشن جدید باشد.پس بعد از اینکه موبایل روشن شد تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      جالب خودت نوشتی راهکاری برای مواقعی که گوشی روشن نمیشه گوشی که روشن نمیشه چجور روش برنامه نصب کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج