adexo3
۴۸۵۷۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

از امیلیا کلارک تا وودی هرلسون

اولین تصویر از پشت صحنه فیلم «هان سولو»

استودیوی «دیزنی» از نخستین تصویر گروه بازیگران فیلم «هان سولو» از جمله آلدن ارنریک در نقش جوانی «هان سولو»، دونالد گلوور در نقش «لاندو کالریزین»ِ جوان، امیلیا کلارک، فیبی والر بریج و وودی هرلسن در نقش مرشد معنوی «هان» رونمایی کرد.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی «دیزنی» از نخستین تصویر گروه بازیگران فیلم «هان سولو» از جمله آلدن ارنریک در نقش جوانی «هان سولو»، دونالد گلوور در نقش «لاندو کالریزین»ِ جوان، امیلیا کلارک، فیبی والر بریج و وودی هرلسن در نقش مرشد معنوی «هان» رونمایی کرد. این پروژه سینمایی با اقتباس از مجموعه سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» در قالب سه‌گانه‌ای مستقل تهیه و تولید و بخش نخست آن برای اکران در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود. فیل لرد و کریستوفر میلر سازندگان «فیلم لگو» و «خیابان جامپ شماره ۲۱» کارگردانی این پروژه همچنان بدون عنوان را به عهده دارند.
اولین تصویر از  پشت صحنه فیلم «هان سولو»

ساعاتی پیش، استودیوی «دیزنی» با انتشار نخستین تصویر پشت صحنه فصل اول «هان سولو» در صفحه رسمی «جنگ‌های ستاره‌ای» در توییتر، هواداران این مجموعه سینمایی را غافلگیر کرد. یوناس سواتامو بدلکار نقش «چوباکا» نیز در این تصویر حضور دارد. بازیگر فنلاندی در «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» به عنوان بدل شخصیت «ووکی» مقابل دوربین رفته بود. تندی نیوتن بازیگر نقش «میو» در سریال پربیننده «وست ورلد» نیز، دیگر بازیگر فصل اول سه‌گانه «هان سولو» است که در تصویر رونمایی‌شده غایب است.

ماجراهای این مجموعه مستقل پیش از وقایع نخستین فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» - «امید تازه» (۱۹۷۷) - رخ می‌دهد و ارنریک نقش دوران جوانی شخصیتی را ایفا می‌کند که با اجرای هریسون فورد شناخته می‌شود. فیلمبرداری بخش اول «هان سولو» از دوشنبه گذشته (۲۰ فوریه) در «پاین‌وود استودیوز» در لندن آغاز شده است.

لرد و میلر با انتشار بیانیه‌ای مشترک در واکنش به آغاز فاز فیلمبرداری این پروژه گفته‌اند: «تماشای این که آدم‌هایی خلاق با صداهایی منحصر به فرد از سراسر دنیا گرد هم آمده‌اند تا به تنها هدف‌شان که خلق هنر است رنگ واقعیت ببخشند، چیزی کم از معجزه محسوب نمی‌شود.» بخش اول سه‌گانه «هان سولو» در صف اکران تابستان ۲۰۱۸ قرار دارد و از ۲۵ ماه مه (۴ خرداد ۹۷) روانه پرده سینماهای سراسر دنیا می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج