adexo3
۴۸۵۸۸۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: کاش آن موقع که در گردوغبار بودیم، آقای روحانی اینجا می آمد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در حضور رئیس جمهور گفت: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا. کاش آن موقع که ما در گرد و غبار بودیم آقای رئیس جمهور اینجا می آمد.

خبرگزاری مهر: مجید ناصری نژاد عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان و کارگروه ملی مبارزه با ریزگردها در حضور رئیس جمهور با بیان اینکه خیر کثیر در این منطقه و برکت کشور در این خطه است، به رئیس جمهور و هیئت همراه خیرمقدم گفت.

وی با بیان اینکه حق این بود که وقت باشد تا همه نمایندگان خوزستان در این جلسه صحبت کنند، خطاب به روحانی افزود: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا، باوفا حالا که از پا افتادیم، چرا؟ کاش آن موقع که ما در گرد و غبار بودیم آقای رئیس جمهور اینجا می آمد.

نماینده شادگان در مجلس با بیان اینکه وضعیت مردم خیلی نگران کننده است، گفت: دشمن در این مدت مثل گذشته خیلی اشتباه کرده و فکر احمقانه کرد تا از این وضعیت سوء استفاده کند ولی خوب مردم این استان را نشناخته است. چون اگر ۱۰۰ ها بار زیر خاک خفه شویم؛ باز دست از انقلاب و نظام برنخواهیم داشت. دشمنان این پنبه را از گوش خود بیرون دربیاورند که بتوانند از مردم خوزستان سوء استفاده کنند چون نظام خط قرمز ما است و به هیچ وجه از آن دست برنخواهیم داشت.

ناصری نژاد گفت: خواهش می کنم که مصوبات قبلی را اجرایی کنید به عنوان نمونه مصوبات بسیار خوب دولت در سال ۹۳؛ همچنین نکته مهم و اساسی بحث انتقال آب و کم کردن آب خوزستان است.

وی تصریح کرد: این کانون های گرد و خاک و منشأ ریزگرد قبلا مرتع، کشتزار و منبع رزق و روزی مردم بوده و امروز به کانون گرد و غبار تبدیل شده و باید احیا شود. آن زمان که داد می زدیم نباید آب را از خوزستان منتقل کرد به خاطر چنین مسائلی بوده است.

نماینده شادگان در مجلس بیان کرد: هنوز به بحران اساسی نرسیده ایم و امروز در حال مبارزه با معلول هستیم در حالی که علت اصلی کمبود آب است. کمبود آب و تبدیل کشتزار به مرتع بحث اصلی است که باید آن را مورد توجه قرار داد.

ناصری نژاد بیان کرد: تالاب های خوزستان را باید احیا کنیم چرا که بدون هیچ هزینه ای می تواند مقابل گرد و خاک بایستد. کار به جایی رسید که دل مبارک مقام معظم رهبری به درد آمده و اظهارنظر فرمودند و از ایشان که همیشه به فکر خوزستان هستند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: با کمترین هزینه می توانستیم جلوی این مشکلات را بگیریم چون اگر بحث آب حل می شد هیچ وقت به اینجا نمی رسیدیم. اگر مشکل آب حل شود خوزستان هم مشکلاتش حل می شود و باید به این مسئله بپردازیم. هر چند باید جلوی معلول ها را گرفت ولی نباید از علت اصلی غافل شد.

ناصری نژاد خطاب به روحانی برای انتخاب وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه در حل مشکلات ریزگرد گفت: حجتی چهار سال در وزارت خود، خوزستان را رها کرده و کجا بود که ببیند نخلستان های جنوبی خوزستان پشت سر هم در حال خشک شدن است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 110

      متاسفانه دولت یازدهم نمی دانم، چرا تمام کارهای مثبت دولت قبل را از برنامه حذف کردند، مثل تنظیم بازار شب عید، خانه مهر، همین برنامه ریزگرد، {نامه دکتر بذر پاش دیروز به ريس جمهور که در برنامه ای برای خوزستان بود حذف کردند }

    • بدون نام

      این سفر آقای روحانی هم بیشتر جنبه سیاسی و نمایشی داره تا حل مشکل و معضل خوزستانیهای عزیز ودلاور

    • بدون نام

      اقامجيد سلام روحاني مي داند چه زمانئ ايد

    • بدون نام

      لابد اگه دلواپسان بودن با امدادغیبی جلو گرد وغبار میگرفتن اینم‌شده بهونه دلواپسان

    • بدون نام

      سالاری مرد

    • بدون نام

      گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
      آن چه البته به جایی نرسد فریاد است

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      هیچ فرقی نداشت.ونخواهد داشد.وهیچ کاری برای ریز گردهای خوزستان از طریق دولت انجام نخواهد.گرفت. دولت روحانی به فکر انتخابات بعدی هستند. ودر این چهار ماه که از عمر دولتشان مانده چه کاری بزرگی میتوانند انجام بدهند. هیچی هیچی.

    • بیریا

      بیچاره دشمن !،میگه من به شما کاری ندارم که خودتونید که باهم دشمنید !باید تشربزند رهبری تا همتون پابرهنه دم انتخابات بدویید خوزستان دایم اورد ناشتا بدین !،، بابا بحران درمدیریتهاتونو اصلاح کنید !

    • سافری

      دروغ گردها برای انقلاب ریز گردها بسیج شده اند

    • بدون نام

      وقتی نمی آیند یکجور به روحانی و دولتش حمله میکنید، وقتی می آیند شاعر میشوید، شما که بدتر از دشمن علیه دولت موضع گرفتید، مشکل شما گرد و غبار و قطع آب و برق نیست ، مشکل شما ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالیون و تفکر آنها و محبوبیت آنها نزد مردم و رای بالای رییس‌جمهور آنهاست

    • بدون نام

      دوستان شما چه کار مثبتی در خصوص این مشکل انجام دادند؟

    • بدون نام

      آخه مرد مومن!! چرا همه چیز را جناحی می کنید و فرصتی برای کوبیدن! گیرم که روحانی می خواست ان موقع در اهواز باشد با ان گرد و خاک امکان پرواز وجود داشت؟! نکند انتظار داشتید رئیس جمهور (حالا هر کس) همه کارهای جاری کشور را تعطیل کند و با اتوبوس حرکت کند؟!!!!
      خود شما به عنوان نماینده در این باره چکار کردید؟ چند بار پیگیر محیط زیست شدید؟ چند بار مسئولین استان را جمع کردید تا راه حلی به تهران ارائه دهند؟!!!
      واقعیت این است در مورد گرد و خاک و بیابان زدایی همه مسئولین کوتاهی کردند؟ مگر نهال کاری در مناطق بحران زا کار غیر ممکنی است که تا به حال انجام نشده؟!!!

    • hamed

      انقدر مردم پیام های محبت امیز برای روحانی فرستادن وقت نمی کنن منتشر کنن واقعا جدی میگم

    • خوزستان محبوب دلها

      اقای ساکی واقای ناصری هردو بادلسوزی دارن فریاد میزنن اما بقیه نماینده ها همراهی نمیکنن چرا؟ اگر4 نفر امسال این دودلاورداشتیم وضع خوزستان این چنین نمیشد درود برشرفتون دلاورمردان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج