اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۶۱۱۶
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

نشت سرم قندی باعث سوختگی پای یک نوزاد شد

وزیر بهداشت علت حادثه سوختن پای نوزاد در یکی از بیمارستان‌های تهران را توضیح داد و گفت: این نوزاد سه بار تا حد مرگ به علت از دست رفتن نفس و ضربان قلب پیش رفته بود که پزشکان او را احیا کردند اما بخشی از سرم قندی وقتی زیر جلد می‌رود نشت می‌کند و باعث سوختگی پوست می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت علت حادثه سوختن پای نوزاد در یکی از بیمارستان‌های تهران را توضیح داد و تاکید کرد: هیاتی در حال رسیدگی به پرونده است و ما به نحوی تصمیم گیری می‌کنیم که حقی از کسی ضایع نشود.

دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه نهمین جشنواره چشم پزشکی علوم بینایی شمس در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به نوزادی که دو روز پیش به علت نشت سرم پایش دچار سوختگی شده بود، اظهار کرد: اگر قصوری در کار باشد باید به نحوی برخورد کنیم که در عین بازدارندگی پیشگیری کند. هیاتی در حال رسیدگی به این پرونده است و انشاء الله به نحوی تصمیم گیری می‌کنیم که بازدارنده باشد و حقی از کسی ضایع نشود.

وی درباره علت این حادثه گفت: این نوزاد سه بار تا حد مرگ به علت از دست رفتن نفس و ضربان قلب پیش رفته بود که پزشکان او را احیا کردند اما بخشی از سرم قندی وقتی زیر جلد می‌رود نشت می‌کند و باعث سوختگی پوست می‌شود. کسانی که مقصر بودند یا به این قضیه کم توجهی کردند، طبق آنچه که در قانون مشخص شده است با آنها برخورد انضباطی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: از همه کسانی که او را احیا کردند تشکر می‌کنیم اما کوتاهی که صورت گرفته قابل چشم پوشی نیست حتی اگر که کوچک باشد چرا که می‌تواند عوارض جدی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آوین

      خدایا توبه تو این زمونه چه میگذرد تا اونجا یادونه هر کی میرفت بیمارستان دیگه خیالش راحت که دکتر هست پرستار هست خوب میشه ولی الان هر کی از زندگی سیر شده بره بیمارستان سریع راحتت میکنن دروغ میگم اخبار هر روز بخونید. فلان بیمارستان فلان سهل انگاری رو کرد یارو فوت کرد فلان امپول زد فوت کرد از قدیم گفتن هر چه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک

    • بدون نام

      مقصر معلمِ پزشک و پرستار بیمارستانه حتما

    • بدون نام

      سرم قندی زیر پوست باعث سوختگی شده!!؟!!!!

    • بدون نام

      مقصر رییس اون دانشگاهی هست که اون پزشک یا پرستار درس خوندن اساتید میدونن چی میگم و از درس نخواندن های بعضی دانشجوها البته اغلبشون و نمره بی جا طلب کردن شب امتحانی بودنشون و انجام ندادن وظایفشون و بعدش میشه جان بیمار ازدست رفتن و در رشته های دیگه هم گلهایی که میکارن ... کاش هر کسی واقعا درس نمیخوند رو عذرش رو میخواستن که هم اون نفر بره دنبال زندگیش و شاید استعدادش رو پیدا میکرد و هم درس و مدرک ارج وقربش حفظ میشد و هم فارغ التحصیلان با سوادتر بودن

    • بدون نام

      مشتی از خروار است
      دو سه سال پیش برای یکی از آشنایان ما در بیمارستان طالقانی گرگان همین اتفاق افتاده بود که نه تنها به روی خودشان نیاوردند بلکه با پر رویی کامل زبان هم میزدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج