adexo3
۴۸۶۳۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ایشین ایج:

آغاز شمارش معکوس برای پایان حیات داعش

روزنامه معتبر و پرشمارگان ایشین ایج هند روز جمعه در مطلبی با اشاره به پیروزی های ارتش عراق در موصل نوشت شمارش معکوس برای پایان حیات داعش در منطقه آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه معتبر و پرشمارگان 'ایشین ایج' هند روز جمعه در مطلبی با اشاره به پیروزی های ارتش عراق در موصل نوشت شمارش معکوس برای پایان حیات داعش در منطقه آغاز شده است.

این نشریه در ادامه این مطلب اضافه کرد 'رقه ' که زمانی داعش آن را پایتخت خود معرفی می کرد،اکنون محاصره شده و ارتباط آن بادیگر مناطق قطع شده است.

به نوشته این روزنامه ،موصل به عنوان بزرگترین شهر تحت اشغال داعش، هم اکنون بیشتر بخش های زیادی از این شهر از کنترل داعش خارج شده و بزودی این شهر نیز به تصرف نیروهای عراقی در می آید.

در ادامه این مطلب اضافه شده است شکست داعش توسط سردمداران این گروه تروریستی ازجمله' ابوالفاروق المصری ' پیش بینی شده بود.

نویسنده این مطلب با اشاره به ادعای 'دونالد ترامپ' برای شکست داعش در دوران تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد تعیین مهلت توسط 'ترامپ' به پنتاگون برای تهیه برنامه ای برای مبارزه با داعش ،نشان دهنده واهی بودن ادعای وی است.

در ادامه این مطلب اضافه شده است 'اوباما' رئیس جمهوری پیشین آمریکا طرحی را برای شکست داعش به ترامپ داد ولی اراده کافی برای این کار وجود ندارد.

در بخش دیگری از این مطلب با اشاره به پیوستن صدها نفر از اروپا به داعش اضافه کرد با بسته شدن راه فرار داعش از عراق به سوی ترکیه، آینده نامشخصی در انتظار این افراد است .

به نوشته این روزنامه، با بازگشت تروریست ها به کشورهای اروپایی ،امکان دست زدن به حمله های تروریستی در این کشورها وجود دارد.

نویسنده این مطلب معتقد است هرچند ممکن است داعش از نظر نظامی شکست بخورد ولی همچنان این افراد در فضای مجازی به ترویج افکار تروریستی می پردازند.

این روزنامه در ادامه به نقل از یک عضو داعش می نویسد سرنگونی داعش توسط آمریکا نسل جدیدی از جهادی ها را برای حمله به آمریکا ایجاد می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      پس چرا میگید داعش شکست خورد . اونا از این شهر به شهر دیگه فرار میکنند . البته هر تعداد کشته میدن بجاش دوبرابر وارد این گروه میشن . الان که به کشور چین و فیلیپین و مالزی و اندونزی هم رسیدن . کشورهای اروپایی که منبع اعزام افراد داعش به عراق و سوریه و اسیای شرقی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج