adexo3
۴۸۶۴۹۹
۲۷ نظر
۵۰۰۴
۲۷ نظر
۵۰۰۴
پ

یک خبر بد برای بچه مدرسه ای ها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح وزارت آموزش و پرورش برای تغییر زمان آغاز مدارس تنها به برخی از کلانشهرهای کشور اختصاص دارد.

خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح وزارت آموزش و پرورش برای تغییر زمان آغاز مدارس تنها به برخی از کلانشهرهای کشور اختصاص دارد.

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح جایگزینی طرح تعطیلات مدارس اظهارکرد: طرح تغییر زمان آغاز مدارس از فصل پائیز به فصل تابستان طرحی است که از سوی مسئولین آموزش و پرورش و برخی از نهادهایی اجرایی کشور ارائه شده است.

وی افزود: این طرح هنوز برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است و در قالب طرح مدنظر وزارت آموزش و پرورش در دولت درحال بررسی قرار دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: طبق اطلاعات بنده بررسی‌های انجام گرفته برروی طرح جا به جایی زمان آغاز مدارس هنوز در وزارت آموزش و پرورش به اتمام نرسیده است تا آنها این موضوع را به مجلس ارائه دهند.

خدادادی تاکید کرد: اگر قرار باشد وزارت آموزش و پرورش موضوع تغییر فصل آغاز مدارس را اجرایی کند باید لایحه‌ای را در این راستا به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: طرح مذکور به دلیل مشکلاتی همچون آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش مطرح شده است زیرا شاهد هستیم که عمده فعالیت مدارس درفصل زمستان تحت تاثیر مشکلاتی چون آلودگی هوا قرار گرفته و سبب می‌شود که مدارس تعطیل شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این طرح باید مورد مطالعه جدی قرارگیرد، تصریح کرد: طرح تغییر آغاز مدارس با توجه به پیشنهادات وزارت آموزش و پرورش تنها قرار است در برخی از کلانشهرهای کشور اجرایی شود و هنوز صحبتی درباره تحقق آن در سراسر کشور وجود ندارد.

خدادادی تاکید کرد: طبق اطلاع بنده این طرح قرار است در صورت تایید مجلس در کلانشهرهایی چون تهران، اصفهان، شیراز، البرز و تبریز اجرایی شود و هنوز درباره توسعه این طرح در کل کشور صحبتی مطرح نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید همه جوانب رد نظر گرفته شود واز سر شکم سیری تز ندن و فردا کنسل کنن..

    • سمیرا

      واقعا که این چه راه حلهای عجیبی هست که ارائه میکنند؟؟!! به جای اینکه مشکل آلودگی هوا را حل کنند به سیستم آموزشی حمله می کنند که تا به حال هم دستخوش تغییرات زیادی شده است. مگر میشود منطقه ای برخورد کرد؟ با این حساب وضعیت کنکور، آزمونهای سراسری ،المپیادها، تیزهوشان،... هم درهاله ای از ابهام قرار می گیرد. مطمئن باشید با تعطیلی مدارس هم مشکل آلودگی هوا حل نخواهد شد زیرا عامل آلودگی چیز دیگری است ... حجم زیاد ترافیک، ماشینهای فرسوده، سوخت نامناسب، فقدان حمل و نقل عمومی، فقدان فرهنگ استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی و ... اینها باید حل شود نه اینکه صورت مساله را پاک و ایجاد مسائل بزرگتری و بحران جدیدتری کرد. به امید روزی که تصمیمات این چنینی با انجام ملاحظات کارشناسی و اصولی گرفته شود نه این که با آزمون و خطا راه حل ارائه داد.

    • علی

      کلا اندیشمندان ترافیکی و شهری و ... جمع شدن و طی جلسات مکرر و مطالعات پیوسته و ... به راهکار تعطیلی جهت کنترل آلودگی هوای کلان شهرها رسیدن؟!!!!!!!!!!!!!
      نه باریک ا..، نه بارییییییییییک ا...

    • جواد

      خوب یک سوال در مناطق گرمسیری که بچه ها نمیتونند تابستان برند مدر سه چه میشه

      پاسخ ها

      • علی

        ییلاق و قشلاق

    • شهرام

      بابا اینا چرا نمیگیرن قضیه رو؟ زبونمون مو در آورد بس که گفتیم. این راه حلهای مسخره چیه؟ سیستم حمل و نقل عمومی فرسوده شده. اونارو برقی کنین مشکل حل میشه. جان مادرتون بفهمین.

    • علی

      فکر کنم به جای نظریه پردازی های نچندان منطقی، بهتره به راهکار های کشور های تراز اول دنیا که با این مشکل دست وپنجه نرم میکنن هم توجه بشه.

    • رؤیا ساز

      واقعا با این نظریه هاتون
      کنکور رو چیکار میکنید.اصن باید زمان آغاز مذارس تو کل کشور یکی باشه حالا اگه این سراسری بشه که ینی رسما بچه های جنوب کشور باید بمیرن

    • بدون نام

      بجای اینکه سیستم آموزشی رو تغییر بدین راه ساده تری هم هست اینکه پایه ای و یکبار برای همیشه سیستم حمل و نقل عمومی رو سازماندهی کنید مردم خودشون وقتی ببینن براشون مقرون به صرفه تر هست از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنن و البته خدمات خوبی هم دریافت کنن در این زمینه اینکار رو انجام میدن کی بدش میاد بشینه تو ماشین بدون دغدغه و با خیال راحت و یکی براش رانندگی کنه ؟ جلوی آلاینده ها رو بگیرین حالا مدارس رو هم تغییر فصل دادین جوانب دیگه رو هم سنجیدین؟ مصرف انرژی و فرسایش نیروگاهها و .... اول و آخر چی نباید آلاینده ها رفع بشن؟ مثل یه کیسه زباله داشته باشی از یه سطل زباله برداری بذاری توی یه سطل دیگه از این دست به اون دست و با توپ رو توی زمین دیگری انداختن که مشکلی رفع نمیشه

    • بدون نام

      به نظر من طرح خوبی است. مشکل الودگی بودجه کلان می خواد اینها هم نمی تونن از عهده اش بر بیان واسه همین هر فکری به ذهنشون می رسه عملی می کنن که خیلی بیراه هم نیست البته اگه این سیستم کاملا سنتی قبول کنه که دستخوش تغییر بشه!

    • شکیبه

      وقتی عقل نباشه جان درعذابه!

    • بدون نام

      نمیفهمن که تابستان از هو داره اتیش میباره بریم مدرسه حوصلشون سر میره میشینن چرت پرت تصویب میکنن به جای اینکه مملکتو درست کنن

    • بدون نام

      تیتری هم که زدید کاملا مغرضانه است. به جای استقبال و کمک به دولت فقط از پاش می کشین واقعا برای این کارها پول هم می گیرید خیلی زور داره . فقط متناتون مایوس کننده است

    • بدون نام

      میان ابروشو درست کنن چشمشم کور میکنن.

    • بدون نام

      چه ربکی داره اخه مگه دانش اموزا عامل الودگیین. من که نمیفهمم.

    • زینب

      برای اینکه خط تولید بعضی ماشینا متوقف نشه که باعث و بانی الودگی هوا هستن حاضرن هشتاد میلیون ادمو منتر خودشون کنن

    • بدون نام

      خیلی مسخره میشه!!!!

    • کارشناس خبر

      خيلى از کشورها نظام اموزشى شون در فصل بهار و تابستان فعال هستند !
      بنظرم اگه همه جوانب را بررسى کنند طرح خوبيست که فقط تو چند شهر آلوده و بزرگ اجرا کنند!
      بهتره که لفتش ندن وسريع تصميم بگيرن!

    • دراكولا تا به تا

      حالا واقعا تابستان هوا تميزه؟!

    • بدون نام

      خخخخخخ اصن مضحکه

    • علی

      من نمدونم کدوم کشور احمقی که آلودگی گربانش رو گرفته این کار رو کروده‌.

    • بدون نام

      بدترین فصل واسه تحصیل تابستانه چون هم هوا خیلی گرمه هم روزگار بلنده پس فعالیت کاری بیشتره هوا آلوده تره میشه این نادون کیه که این تصمیم رو گرفته آخه تو چی میدونی از سیاست شب میخوابید صبح واسه این مملکت خواب میبینید

    • بدون نام

      تمام این سیاست مدارها که میبینید همشون میخواهند یه طوری به این ملت ضربه بزنند همتون فکر نمیکنید تصمیم میگیرید آخه مگه میشه تمام درختها رو بریدید وبجاش ویلا ساختید آلودگی درست نکنه بیاید پایتختو عوض کنید

    • Neymar 11

      وايييي خدايا منو بكش همين مونده بود از شهريور بريم مدرسه اهههه

    • امین

      چرا

    • بدون نام

      خدا یه پولی به مردم بده
      یه عقلی به مسئولین

    • IRAN20

      آره بیایدتابستون بچه های بیگناه ومعلم های مظلوم ترازاوناروخراب کنید.توتَلِ گرمابفرستیدشون مدرسه آلودگی هوابافحش ونفرین های این قشربی گناه درست میشه.خاک توسراین مملکت دارای مابشه که عرضه حل هیچ مشکلی روبه صورت اصولی وعقلانی وامروزیندارن۲روزیه باربیکارکه میشن حمله میکنن به سیستم آموزش وپرورش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج