۴۸۷۳۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ویدیوی رسمی بلک بری کی وان منتشر شد

همانطور که تاکنون اخبار مرتبط با نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ را دنبال کرده‌اید، باید بدانید گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) روز گذشته به طور رسمی معرفی شد. این گوشی آن‌چنان چشم‌نوازی می‌کند که احتمالا کاربران زیادی با تماشای آن، به محض عرضه گوشی در ماه آوریل (فروردین ماه) آن را سریعا خریداری خواهند کرد.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: همانطور که تاکنون اخبار مرتبط با نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ را دنبال کرده‌اید، باید بدانید گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) روز گذشته به طور رسمی معرفی شد.
ویدیوی رسمی بلک بری کی وان منتشر شد
با گذشت یک روز از این رویداد، اکنون شاهد انتشار ویدیوی رسمی این گوشی توسط بلک بری هستیم، ویدیویی که تصمیم دارد تا ذهن و البته کیف پول کاربران را به سمت خود جذب کند! واقعیت این است که در ویدیوی رسمی بلک بری کی وان ، این گوشی آن‌چنان چشم‌نوازی می‌کند که احتمالا کاربران زیادی با تماشای آن، به محض عرضه گوشی در ماه آوریل (فروردین ماه) آن را سریعا خریداری خواهند کرد.

طبیعی است که کیبورد فیزیکی گوشی در نقطه تمرکز قرار داشته باشد. کیبورد فیزیکی خاص، دقیقا همان ویژگی است که از ابتدا گوشی های بلک بری به داشتن آن معروف بوده‌اند. حتی اکنون نیز که این سبک از طراحی به طور کامل از دنیای گوشی های هوشمند محو شده، بلک بری باز هم به آن پایبند مانده است. کاربران سال‌ها است که از داشتن گوشی های تمام لمسی خسته شده و اکنون به فکر تنوع هستند، به همین دلیل تبلیغاتی همچون ویدیوی رسمی بلک بری کی وان به احتمال زیاد شدیدا نظر آن‌ها را جلب خواهد کرد.

در این ویدیو همچنین بلک بری به عمر بالای باتری گوشی کی وان اشاره کرده و آن را به لطف داشتن ظرفیتی بالغ بر 3505 میلی‌آمپر ساعت، برای یک روز استفاده دائم کافی می‌داند.

بدنه آلومینیومی، جنس خاص پشت بدنه گوشی و از همه مهمتر، میان‌برهای ایجاد شده با استفاده از کیبورد گوشی از دیگر نکاتی هستند که در ویدیوی رسمی بلک بری کی وان به آن‌ها اشاره می‌شوند. نکته اصلی مرتبط با بخش نرم افزاری بلک بری کی وان اینجاست که با وجود استفاده از پلتفرم اندروید، نسخه 7.1، باز هم سیستم‌های امنیتی بلک بری در آن پیاده شده و به عنوان یکی از امن‌ترین گوشی های دنیا شناخته می‌شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
ویدیوی رسمی بلک بری کی وان منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج