adexo3
۴۸۷۸۷۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

قتل در حمایت از برادر

پرونده اتهام جوانی که در دفاع از برادرش مرتکب قتل شده است، روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

روزنامه شرق: پرونده اتهام جوانی که در دفاع از برادرش مرتکب قتل شده است، روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.
٢٢ آبان سال ٩٣ فردی با پلیس ١١٠ تماس گرفت و از کشته‌شدن جواني ٢٤ساله در خیابان استخر واقع در تهرانپارس، خبر داد. به دنبال این خبر، مأموران به‌سرعت به محل وقوع حادثه رفتند و پس از تحقیقات اولیه، متوجه شدند مقتول جوانی به نام مهرداد است که با ضربه چاقویی که از پشت به بدن او وارد شده، از سوي جوانی به نام افشین به قتل رسیده است.
به‌این‌ترتیب، مأموران افشین را بازداشت و برای بازجویی تحویل مأموران جنایی دادند. افشین به مأموران گفت: روز خواستگاری خواهرم بود؛ همه خوشحال بودیم و من نیز می‌خواستم زود مغازه را تعطیل کنم تا به خانه بروم. مغازه چند متر با خانه فاصله دارد. ناگهان مهرداد و دوستش را دیدم که در ماشین باهم دعوا می‌کنند. صدایشان بلند شد و همه‌جا پیچید. پدرم لنگان‌لنگان به دلیل اینکه از ناحیه پا مشکل دارد، از خانه بیرون آمد و به آنها تذکر داد. مهرداد اما با چاقو پاسخ پدرم را داد.
برای اینکه دعوا نشود، با آنها حرف زدم تا از اینجا بروند. چند دقیقه گذشت ناگهان دیدم مهرداد با هفت نفر از دوستانش، چاقو و شمشیر به‌دست، برای دعوا آمده‌اند. برادرم هم تازه با همسر و فرزندش برای مراسم خواستگاری خواهرم رسیده بودند که دعوا شروع شد. مهرداد به سمت من حمله کرد که برادرم با میله‌ای که از آن نزدیکی برداشته بود، به مهرداد ضربه‌ای زد و او بر زمین افتاد. چاقو از دست چپش افتاد؛ اما شمشیر همچنان در دست راستش بود. خواست به سمت برادرم خیز بردارد و با شمشیر او را بزند.
چاقویی را که از دست مهرداد بر زمین افتاده بود، برداشتم و یک ضربه به او زدم و مهرداد کشته شد. با توجه به گفته‌های افشین و سایر مدارک موجود در پرونده و شکایت اولیای دم، کیفر‌خواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. پس از انجام تشریفات قانونی، متهم بار دیگر روز حادثه را همان‌طور که قبلا تعریف کرده ‌بود، تکرار کرد و گفت: نمی‌خواستم مهرداد را به قتل برسانم؛ فقط مي‌خواستم از برادرم دفاع کنم. در پایان نیز هیئت قضات شعبه هشت برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا اگه با شمشیر میزد بازم خانواده اش درخواست قصاص طرف مقابل داشتن

    • محمد سلطان

      خب اونکسی که مرده حقش بوده! عربده کشی نداره برای دوزار طلب! حالا برو طلبت رو از نکیرومنکر بگیر! لطفی شد درحق بدهکار! این بابا هم که قتل مرتکب شده راست ودروغش با خداست واگر حقیقت ثابت بشه حداقل 10سال زندان وپرداخت دیه در انتظارش خواهد بود! خواستگار چی شد!

    • بدون نام

      خب اون خانواده مقتول جلوی پسر حیوانشون رو میگرفتند، یارو شمشیر ‌داره ولی یه کتاب نداره که بخونه و از این حیوانیت بیرون بیاد.

    • بدون نام

      عجب خر تو خری شده!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج