۴۸۸۰۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک را معرفی کرد

سال گذشته شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب‌پرو S را با سیستم عامل ویندوز معرفی کرد. این شرکت امسال نسل جدید تبلت‌های ویندوزی خودش را با اسم گلکسی بوک در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ معرفی کرد که به شکل خاص برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو شرکت مایکروسافت ساخته شده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سال گذشته شرکت سامسونگ تبلت گلکسی تب‌پرو S را با سیستم عامل ویندوز معرفی کرد. این شرکت امسال نسل جدید تبلت‌های ویندوزی خودش را با اسم گلکسی بوک در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ معرفی کرد که به شکل خاص برای رقابت با تبلت‌های سرفیس پرو شرکت مایکروسافت ساخته شده است.
سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک را معرفی کرد

تبلت گلکسی بوک در دو مدل راهی بازار خواهد شد. گلکسی بوک ۱۰ و گلکسی بوک ۱۲ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شوند و از قلم و صفحه کلید مخصوص پشتیبانی می‌کنند. هر دو مدل بسیار باریک طراحی شده‌اند و بدنه‌ای آلومینیومی دارند. براساس اطلاعات منتشر شده هر دو تبلت در مدل‌های فقط وای-‌فای و LTE راهی بازار می‌شوند. تبلت گلکسی بوک ۱۰ از صفحه نمایش ۱۰٫۶ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد و پردازنده‌ی Core m۳ شرکت اینتل روی آن قرار گرفته است. گلکسی بوک ۱۲ هم یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی Super AMOLED با پشتیبانی از HDR دارد و پردازنده‌ی Core i۵ روی آن قرار گرفته است.

سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک را معرفی کرد

گلکسی بوک ۱۲ اینچی دوربین بهتری هم در مقایسه با مدل ۱۰ اینچی دارد؛ اما هر دو مدل از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کنند و باتری آن‌ها تا ۱۰ ساعت این محصولات را روشن نگه‌میدارد. صفحه کلیدی که سامسونگ برای این محصولات طراحی کرده، در مقایسه با مدل سال گذشته بهبود‌هایی داشته است. این صفحه کلید جدید به نور پس‌زمینه مجهز شده و ترک‌پد هم دارد.

سامسونگ تبلت ویندوزی گلکسی بوک را معرفی کرد

این محصول یک قلم مخصوص هم دارد که می‌تواند تا ۴۰۰۰ سطح مختلف فشار را تشخیص دهد. نوک این قلم تنها ۰٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و نیازی هم به شارژ کردن آن نخواهید داشت. با این قلم می‌توانید نقاشی کنید و به کارهای مختلف بپردازید. این تبلت‌‌ها به ۸ گیگابایت رم هم مجهز شده‌اند.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج