اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۸۸۶۳۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

احضار پرستار خانه سالمندان به دادگاه

همزمان با مرگ زن ۸۹ ساله در خانه سالمندان، خواهرش با مراجعه به دادسرا از پرستارمراقب او و مدیریت خانه سالمندان شکایت کرد.

روزنامه ایران: همزمان با مرگ زن ۸۹ ساله در خانه سالمندان، خواهرش با مراجعه به دادسرا از پرستارمراقب او و مدیریت خانه سالمندان شکایت کرد.
اوایل بهمن بانوی میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و ضمن تسلیم شکایتی به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: «مدتی قبل با زنی به نام فرانک آشنا شدم که خودش را پرستار خانه سالمندان معرفی کرد. وقتی متوجه شد خواهر پیری دارم پیشنهاد کرد او را به خانه سالمندان‌شان بسپارم. من هم که دنبال یک خانه سالمندان مناسب بودم از این پیشنهاد استقبال کردم و خواهرم را به آنجا بردم. تا اینکه ۲۵ آذر امسال خواهرم بیمار شد و مسئولان خانه سالمندان او را به بیمارستان بردند اما سه روز بعد خواهرم فوت شد. علت مرگش هم سکته قلبی اعلام شد.
اما زمانی که جسد خواهرم را دیدم متوجه شدم زخم بستر گرفته و از او خوب مراقبت نکرده‌اند. از طرفی مشخص شد که پرستارمراقب هم به خواهرم داروی بیهوشی داده و از او وکالتنامه‌ای گرفته است تا هر ماه حقوق بازنشستگی خواهرم را دریافت کند.حالاهم خواستاررسیدگی به این مسائل هستم.»
در پی ثبت این شکایت، با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تیمی ازمأموران مسئول تحقیق دراین باره شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که پیرزن فوت شده دچار زخم بستربوده و از حسابش نیز پول برداشت شده است. بدین ترتیب فرانک- پرستار خانه سالمندان- برای تحقیقات به دادسرا احضار شد.
زن میانسال زمانی که در مقابل بازپرس جنایی ایستاد گفت: «من تنها ۶ ماه پرستار بلقیس بودم، اما بعد از آن باهم دوست شدیم و کار‌هایی را که برایش انجام می‌دادم از ته دل و برای دوستی بود. به همین خاطر او با میل خودش وکالتنامه‌ای را به من داد تا پول‌هایی را که از حسابش برداشت می‌کنم صرف هزینه دارو، لباس و غذا یش شود. در تمام این مدت هم بخوبی از بلقیس مراقبت کردم اما خواهرش بی‌دلیل به من تهمت زده است!

در پی اظهارات متهم، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر برای کشف حقیقت را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی وجدان! اگه خوب مراقبت کرده بودی که زخم بستر نمی گرفت.
      مرده شور این پول لعنتی رو ببرن که انسانیت هم بخاطرش خرید و فروش میشه .
      متاسفممممممممم

    • بدون نام

      باسلام متاسفانه بی حرکتی و خوردن غذاهای شور وشیرین وچرب برای سنین بال معضل امروز جامعه ودر اغلب خانواده ها بدلیل درگیر بودن اعضا خانواده سالخورده های احیانا پدر ومادر در لیست ساخورده های بیمار وشاید هم رفته رفته زمین گیر که گفتم بی حرکتی ونداشتن برنامه منسجم در خانه گرفتارشان کرده حالا بچه ها اگر انسان باشن واحترام بزارن کسی را استخدام در منزل برای رسیدن بسالخورده اما اگر ازون بچه های بی عاطفه ویا شاید هم نشه بیمار را درمنزل نگهداشت میزارن سرای سالمند و رها از اون بنده خدا که روزی یارشون بود اما در کنار ای ماجرا چند سالی هست دکان پر درامدی برای زنهای بی شوهر وبیوه بنام پرستار از سالخورده حالا بهر ترتیب معرفی میشن میان خونت حقوق بالا طلب تو هم اجبار داری در نگهداری بیمارت واصلا کاری نداری این خانم به اصطلاح پرستار حتی چهار کلاس ابتدایی وبنام پرستار اونو راه میدی تو زندگیت اولا شرعا اون خانم بهمه شما نا محرم وبخوصوص به بیمار مرد نامحرم هست که در ترو خشگ کردن بیمار وپوشک گذاشتن فعل حرام در دیدن اوضاع مرد نامحرم اون خانم براش مهم نیست مهم پول زیادیه که میگیره پس ازاین نظر و در قسمت شناسایی او برای امنیت خیلی چیزا مطرحه که باید بدانیم که متاسفانه از این زنان مثل قارچ تو خونه ها زیاد شده واخرش گاها اینها در نبودن اعضا خانه حتی دوست شونو میارن خانه شما حواستون باشه برترینها محترم لطف کنید برای اگاهی درج فرمایید باسپاس

    • مسواک زاده

      پرستاره چنان حق به جانب حرف زده انگار قدیسه از آسمون .
      پس رو هوا زخم بستر گرفته حسابشم رو هوا خالی شده !

    • امید

      خواهرش هم اگه خیلی دلسوزش بود یا خودش ازش مراقبت میکرد یا پرستار در خانه میگرفت که بتونه بهتر ازش مراقبت کنه نه خانه سالمندان

    • ali

      گاهی انسان مجبور می شه عزیزاشو به خانه سالمندان بسپره که متأسفانه افراد بی وجدان کم نیستن... ما هم از این بابت حسابی زخم خورده هستیم. اونهم تو آسایشگاه مهرگل میدان هفت تیر تهران... مدیریت صفر.... فقط پول رو می شناسن سالمند از درد و بیماری بمیره هم هیچ درمانی نمی کنن. خدا بهشون فقط کاش یکم انصاف و وجدان می‌داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج