adexo3
۴۸۸۷۲۸
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

جمهوری اسلامی: ریسک آن ۸ سال را تکرار نکنیم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: می‌گویند: بس است دیگر از آن ۸ سال نگوئید و ننویسید و عدم قدرت ساماندهی امور را به گذشتگان نسبت ندهید! روی دیگر این سکه، ظاهراً همان دعوت به نگفتن و ننوشتن راجع به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) می‌نماید که در آشکار و نهان با زبان‌های مختلف، پیغام می‌دهند: دیگر کافی است. این همه، او را بزرگ نکنید، تمام شد و رفت!

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این یک اصل بدیهی است که وقتی اندیشمندان با سابقه سیاسی درخشان، و شخصیت‌های ریشه‌دار و فهیم انقلاب. به حاشیه رانده شوند، جبراً جای آنان را افرادی با قامت‌های فکری کوتاه و ادعاهای بزرگ خواهند گرفت.

اینگونه افراد هرچقدر هم که در ادعاهای خود صداقت داشته باشند باز از نسلی نیستند که نظام ریسک تکیه زدن آنان بر کرسی مدیریت قوه اجرایی کشور را بپذیرد. یک بار این ریسک با تفکری غلط و برنامه سازی جناحی غلیظ، صورت گرفت و نظام اسلامی هنوز تاوان خطاهای سنگین عمدی و غیرعمدی آنرا می‌پردازد.
می‌گویند: بس است دیگر از آن ۸ سال نگوئید و ننویسید و عدم قدرت ساماندهی امور را به گذشتگان نسبت ندهید! در پاسخ باید گفت: آن ۸ سال بسیاری از دستاوردهای ۲۵ سال پیش از خود را زیر سوال برد و خدشه‌دار کرد و برای سال‌های طولانی، حرکت اصولی و سالم و سازنده نظام را به بیراهه برد که برای بازگشت به جاده اصلی، هزینه‌های فراوانی پرداخته شده و خواهد شد. چرا از آن ۸ سال نباید گفت وقتی که همان خطاکاران باز به صحنه آمده‌اند و جسورانه به مسئولین نظام هشدار می‌دهند که اگر کاندید ما رد صلاحیت شود، اوضاع خطرناک خواهد شد!
چرا مدعیان دفاع از انقلاب و رهبری، به این ساختارشکنی‌ها اعتراضی نمی‌کنند؟ اتفاقاً این سوال را باید از همان افراد و محافل پرسید که چرا شما اینقدر هراس دارید ناگفته‌های آن ۸ سال برملا شود؟ و اگر چهره‌های اصلی این جریان انحرافی به آسانی شما و نظام را تهدید می‌کنند، از کدام پشتوانه مطمئنی برخوردار هستند؟ هر چند مردم شما و آنها و همه جریانات سیاسی را بخوبی آزموده‌اند.
روی دیگر این سکه، ظاهراً همان دعوت به نگفتن و ننوشتن راجع به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) می‌نماید که در آشکار و نهان با زبان‌های مختلف، پیغام می‌دهند: دیگر کافی است. این همه، او را بزرگ نکنید، تمام شد و رفت! اتفاق جالبی است! از گذشته‌ای که می‌رفت تا نظام را برباد دهد نباید دیگر سخن گفت، چون پای حامیان آن جریان هم به میان می‌آید و از هاشمی هم نباید گفت چون گفتن و نوشتن از شخصیت او، مردم را در ادامه راهی مستقیم منسجم می‌کند و برای مخالفان او عذاب وجدان بیشتری به همراه دارد.

اما نکته قابل توجه اینست که اینها هیچکدام یک فرد نبودند بلکه مصداق روشن و تام دو جریان فکری بودند، جریان امام و انقلاب در برابر جریانی انحرافی که در سال‌های آخر قدرت خود. ادعای رهبری جامعه را نیز داشت! جان کلام اینکه هم باید از خطاهای آن ۸ سال مرتب گفت تا چهره مدعیان دروغین اصلاحات و انقلاب به قدری برای همگان روشن شود که دیگر جرات بازگشت به صحنه را نداشته باشند و از هاشمی هم باید همچنان گفت و نوشت تا ظلمی که در حق او شد و نظام و مردم در حساس‌ترین دوران حرکت خود از نعمت وجود او محروم شدند، فراموش نگردد و همه بدانند که هاشمی یک فرد نبود، شاخصی بود برای حرکت در مسیر امام و آرمان‌های انقلاب. پس این دعوت به ننوشتن‌ها و نگفتن‌ها. دلسوزی برای نظام و انقلاب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان هشت سال برای شماها که تشنه قدرتین سخت بود برای مردم نسبتا خوب بود مخصوصا قشر بازنشسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو عمو حالت خوش نیستا واسه اونا خیلیم دوران طلایی و بخور بخوری بود اونی که بدبخت شد مردم عادی بودن ما بودیم تو فازت چیه

    • بی نام

      درود بر احمدی نژاد!
      سال آینده منتظرت هستیم ای مرد بزرگ تاریخ ایران
      به هیچکس دیگری رای نخواهیم داد
      فقط احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتی محمود؟

    • بدون نام

      هر چی داشتیم تو همین هشت سال بود که قدرت طلبان با ایجاد هرج و مرج باعث شدن که ایران تحریم بشه چون جنبه شکست رو نداشتند . از ان هشت سال کافیه 4 سال اول را به یاد بیاورید که چگونه ایران در حال صعود بود و قدرت طلبان باعث نزولش شدند

    • خدا

      چرا با مردم صادق نیستید؟ریسک کدام است ،این آقا ودارودسته اش توی اون 8سال تمام مملکت وبیت المال را غارت کردند،حالا هم داعیه مجدد ریاست جمهوری رادارند،اینبار با اینها برمی گردیم به عهد چنگیز مغول

    • بدون نام

      این مردم این کشور اگه بخوان دوباره اون آدمو انتخاب کنن خدایا چرا آخه من نباید دوقرون داشته باشم که برم از این کشور و این روزا رو این کم عقلیا رو این خودزنی های ملتو نبینم

    • زخمی

      باشه اصلا شما راست میگین اینا مملکت و خراب کردن.
      اولا بفرمایید اقایه روحانی که از هم دوره ای هایه امام بودند تو این ۴سال چ کردند؟
      دوما تا کم میرین میگین هزینه،خب اقایه محترم کم می خورید و میبریدو یعنی از الان حالا دارید اعلام میکنید که این بخور بخور ها حالا حالاها ادامه دارد؟
      سوما خجالت بکشید چرا این حرفا تا ۲روز پیش نبود؟ببینید اخرایه دوره اقایه روحانیه چجوری مردم به بدبختی و فلاکت افتادن،به خدا که تو اون ۸سال این خبرا نبود،

    • گمگشته

      بیا احمدی نزاد ! دلار روی چهار هزار تومن مونده ..بیا برسونش به مرز ده هزار تومن!! یا بیشتر !!
      بیا ..آخه پراید هفت میلیونی نباید بیست میلیون باشه
      ایشالا پراید با حضور جناب عالی! برسه به مرز صد میلیون !!!!!؟؟؟؟

    • سروش

      کارت برنده ای که احمدی نژاد داره - جناب آقای دعایی مطمین باش تو رو هم به سکوت میکشونه میگی نه ببین....

    • بدون نام

      درود بر نویسنده این متن
      مرگ بر مسببان آن هشت سال سیاه

    • hamed

      می بینی که بیشتر ملت احمدی نژادی هستند شما خودت رو بیشتر از این خراب نکن

    • بدون نام

      یعنی ریسک این چهارسال را تکرار کنیم؟

    • بدون نام

      چند سالی که شما قدرت دارید چه گلی به سر مردم زدید .مردم مردند از بیکاری وبد بختی

    • اکبری

      درود بر احمدی حامی مردم کوخ نشین


      درود بر احمدی نژاد حامی مردم کوخ نشین

    • شهرام

      توهم زدى ..خودت خىلى بزرگ مى بىنى

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج