adexo3
۴۸۸۸۴۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش سقف حقوق مدیران مناطق خاص

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که براساس اصلاحات صورت گرفته در مصوبات این کمیسیون سقف حقوق مدیران مناطق خاص تا ۶۰ درصد افزایش پیدا خوهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که براساس اصلاحات صورت گرفته در مصوبات این کمیسیون سقف حقوق مدیران مناطق خاص تا ۶۰ درصد افزایش پیدا خوهد کرد.

محمد خدابخشی در نشست خبری صبح امروز (سه شنبه) خود اظهار کرد: پیش از این در تبصره ۱ ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم در خصوص پرداخت حقوق و دستمزد به مقامات و کارکنان و دستگاه‌های اجرایی، چهار گروه (از جمله افرادی که مشاغل تخصصی دارند، افرادی که در واحدهای عملیاتی مثل بیمارستان‌ها مشغول کار هستند و کسانی که در مناطق مرزی و محروم مشغول فعالیت هستند) از سقف تعیین شده مستثنی شده بودند و مقرر شده بود که می‌توانند مازاد سقف تا ۶۰ درصد به آنها پرداخت انجام شود.

وی افزود: با ایراد شورای نگهبان و این استدلال که تعیین سقف برای پرداخت حقوق مقامات و دستگاه‌های اجرایی باعث خروج نخبگان از دولت می‌شود، مدیران هم به عنوان گروه پنجم به استثنائات اضافه شدند و بر این اساس مدیران مناطق خاص هم می‌توانند تا ۶۰ درصد بالاتر از سقف تعیین شده برای حقوق و دستمزد مقامات و دستگاه‌های اجرایی حقوق دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلاخره یک ماده وتبصره درست شد.که مدیران باز حقوقهای نجومی دریافت کنند. از این به بعد در حکم حقوقی مدیران .جلوی سمتشان (مدیر وکارشناس نخبه) درج میشود .که کسی نتواند ایراد بگیرد چرا این مدیر اینقدر حقوق میگیرد. سالی دیگه تمام مدیران جز نخبه گان کشور میشوند.

    • بدون نام

      ای خدا منم مدیرم امامدرسه چندپایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج