۴۹۰۲۶۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رتبه نخست ایران در تولید آهن اسفنجی

بر اساس آمارهای اتحادیه فولاد جهان، ایران در ژانویه ۲۰۱۷ بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی جهان بوده است. هند و مکزیک نیز دومین و سومین تولید کنندگان بزرگ این محصول در ماه ژانویه بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به گزارش اسکرپ مانستر، آمارهای اولیه منتشر شده از سوی اتحادیه فولاد جهان نشان می‌دهد که تولید سنگ آهن دی آر آی (آهن اسفنجی) جهان در ماه ژانویه سال جاری میلادی به میزان ۰.۶۸ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است.

تولید سنگ آهن دی آر آی در ماه ژانویه ۲۰۱۷ به ۴.۷۰۵ میلیون تن رسیده که ۰.۶۸ درصد کمتر از ۴.۷۳۷ میلیون تن تولید شده در دسامبر ۲۰۱۶ بوده است.

بر اساس آمارهای اتحادیه فولاد جهان، ایران در این ماه بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی جهان بوده است. هند و مکزیک نیز دومین و سومین تولید کنندگان بزرگ این محصول در ماه ژانویه بوده اند.

تولید آهن اسفنجی ایران در ماه ژانویه امسال ۱.۳۲۵ میلیون تن بوده است. تولید آهن اسفنجی ایران در ماه ژانویه در مقایسه با ماه قبل از آن افزایش اندکی داشته است. در ماه دسامبر ایران ۱.۳۲۳ میلیون تن آهن اسفنجی تولید کرد. تولید آهن اسفنجی هند در ماه ژانویه به ۱.۲۵۱ میلیون تن رسید که در مقایسه با ماه قبل تغییر محسوسی را نشان نمی دهد. تولید آهن اسفنجی مکزیک هم در ماه ژانویه به ۴۱۵ میلیون تن رسید که نسبت به دسامبر ۲۰۱۶ بدون تغییر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      این تعریف بود یا انتقاد. در هر صورت تولید محصولات کامل نشده و پرداخت هزینه های گزاف حمل و نقل، بازدهی صنایف را کاهش می دهد و بی جا نیست شرکت های تولید فولاد، بدهی های بزرگی به بخش حمل و نقل دارند. لطفا مشکل را حل کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج