۴۹۰۹۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد برای حمایت از تولید

با مصوبه مجلس ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمند کردن یارانه‌ها به منظور حمایت از تولید و اشتغال و همچنین توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی اختصاص یافت.

خبرگزاری ایسنا: با مصوبه مجلس ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد هدفمند کردن یارانه‌ها به منظور حمایت از تولید و اشتغال و همچنین توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی اختصاص یافت.

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس و در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه ۹۶ کل کشور بخش هزینه‌ای تبصره ۱۴ را به تصویب رساندند که به موجب آن از منابع خالص وجوه ناشی از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها و ردیف‌های یارانه‌ای قانون بودجه سال ۹۶ و از مجموع ۴۸۰ هزار میلیارد ریال درآمد پیش‌بینی شده در این بخش، ۳۷۵ هزار میلیارد ریال به پرداخت یارانه نقدی خانوارها، موضوع افزایش حداقل مستمری خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی متناسب با سطح محرومیت بر مبنای متوسط ۲۰ درصد حداقل دستمزد شورای اداری کار، ۴۸ هزار میلیارد ریال بر اساس قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع کاهش سهم هزینه‌های مستقیم سلامت مردم، ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی، کمک به تأمین هزینه‌های تحمل‌ناپذیر درمان، پوشش دارو و درمان بیماران خاص صعب‌العلاج، ۱۰ هزار میلیارد ریال به حمایت از تولید، اشتغال، مسکن، حمل‌ونقل عمومی، صادرات غیرنفتی و طرح‌های بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری مصرف انرژی و تقویت منابع صندوق کارآفرینی امید اختصاص می‌یابد.

همچنین از منابع حاصل از هدفمندی مبلغی برای تولید واکسن فلج اطفال و تولید فرآیندهای بیولوژیک انسانی در اختیار موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج