adexo3
۴۹۱۲۲۱
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اس -۳۰۰ سامانه ای مهلک برای دشمن است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است، گفت: باور ۳۷۳ در آینده ای نزدیک تست می شود.

خبرگزاری مهر: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است، گفت: باور ۳۷۳ در آینده ای نزدیک تست می شود.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه تست سامانه اس ۳۰۰ با تاکید بر اینکه جواب رجز خوانی های دشمن را در میدان خواهیم داد، گفت: وقتی موشکی بتواند جسم کوچکی در آسمان آن هم ده ها هزارپایی زمین را رصد، رهگیری و منهدم کند ببینید با اسکادران دشمن چه خواهد کرد.

اسماعیلی با تاکید براینکه سامانه «اس ۳۰۰» حق ایران بود و این حق را گرفتیم افزود: «اس ۳۰۰» از امروز در کنار سامانه های قدرتمند ایرانی مانند «مرصاد و تلاش» قرار گرفت تا آسمان ولایت لحظه به لحظه امن تر و مقدرتر شود.

وی گفت: از آنجا که احتمال دارد مشخصات این سامانه پدافندی دست کشورهای دیگر نیز بیفتد گفت: متخصصان ایرانی این سامانه را بر اساس تهدیدها و نقشه های عملیاتی آزمایش کردند و هیچکس دیگری به چگونگی عملیاتی شدن این سامانه دسترسی نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به تحرک پذیری بالای این سامانه اشاره کرد و افزود: «اس ۳۰۰» سامانه ای مهلک برای دشمن است چرا که حتی ریز پرنده ها، موشک های بالستیک و موشک های کروز نیز نمی توانند از دست این سامانه فرار کنند.

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه هم اکنون ایران «اس ۳۰۰» های زیادی دارد گفت: خبر مهم تر طراحی و ساخت اس ۳۰۰ کاملا ایرانی با نام «باور ۳۷۳ » است که در آینده ای نزدیک تست آن را مردم عزیز ایران مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: «اس ۳۰۰» ایرانی کاملا بومی و فناوری آن چند گام جلوتر از «اس ۳۰۰» روسی است.

در پایان تست و آزمایش سامانه «اس ۳۰۰» و عملیاتی شدن آن، رژه سامانه های مختلف پدافندی جمهوری اسلامی ایران از جمله «اس ۲۰۰»، تلاش، مرصاد و دهها سامانه پدافندی دیگر جلوه ویژه ای به رزمایش پدافندی دماوند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشا اله جنگ بشه

    • بدون نام

      بزرگوار اس ۴۰۰که به عربها دارد میفروشد چگونه هست؟؟

    • ناشناس

      ای نا همش حرفه این بزرگوار دلخوشی درست کرده

    • م ج

      به بدون نام 14:40؛؛؛شمایی که به این راحتی میگی انشالله جنگ بشه اول بفرمایید که از کجا دارین میسوزین؟ثانیا جنگ اصلا خوب وبه صلاح هیچ کشوری نیست ولی باید قوای مسلح هر کشوری به اقتضای زمان و موقعیتی که دارد باید با انجام چنین آزمایشات موشکی قدرت تدافعی و بازدارندگی خودش را به نمایش بگذارد__حالا موند جواب شخصی به شما؛؛انشالله که هیچ جنگی بوقوع نپیونددو جهان در صلح و آرامش باشد؛خداوندجنگ را بر سر کشوری بیاورد که اندیشه جنگ افروزی دارد؛؛و شمایی که خیلی راحت گفتی انشالله جنگ بشه!!! اول از خدا میخواهیم که یک جنگ و جدال و دعوای قومی و قبیله ای وخانوادگی در بین فامیل و خانواده شما اتفاق بیفتد و تلفاتی هم داشته باشد تا مزه جنگ را بچشی؛؛دوم اینکه اگر جنگی بین ایران با هر کشور دیگری اتفاق بیفتد آیا برای دفاع از مملکت و جان و مال و ناموس خودت به جنگ خواهی رفت یانه؟ و در آخر اینکه هر کشوری که شروع کننده جنگ باشد مسلما بازنده جنگ خواهدبود ؛؛و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین @

    • بدون نام

      هیچ جنگی حتى جنگ جهانی سوم.به وقوع نخواهد پیوست

    • بدون نام

      اس سیصد در سوریه امتحان خودشو پس داد و حنی یکی از موشکهای آمریکا رو نتونست از بین ببره ما باید به فکر خودمون باشیم روسیه داره ما رو گول میزنه یا سیستم دفاع ضد موشکی شون خیلی داغونه یا پشت سر با آمریکا دست به یکیند
      و یا قدرت پوشالیند و جرات چپ نگاه کردن به آمریکا رو ندارن
      ملت ایران بهوش باشید با طناب روسیه ته چاه نمیشه رفت
      مسئولان به فکر ملت و کشورمون باشید
      فقط سیستمهای داخلی میتونند از ایران دفاع کنند
      به روسیه اعتماد نکنید
      روسیه از ایران به عنوان سنگر داره استفاده میکنه
      تورو خدا برید تاریخو مطالعه کنید
      روسیه کشوریه که بزرگترین دشمنیها رو با این مرزو بوم داشته
      کشور ما رو تیکه تیکه کرده
      ملت مارو قتل عام کرده
      مجلس مارو به توپ بسته
      بیشتر از هر کشوری ارتش خودشو وارد وطن پاک ما کرده
      به فکر وطنمون باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج