جاباما
۴۹۱۳۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین اتوبوس مجهز به پیل سوختی تویوتا،

تویوتا اولین اتوبوس مجهز به پیل سوختی خودش را به اداره‌ی حمل و نقل توکیو تحویل داد. قرار است در ماه جاری هم، دومین دستگاه از این اتوبوس هم تحویل داده شود و این اتوبوس‌ها به زودی وارد خط اتوبوسرانی توکیو شوند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: تویوتا اولین اتوبوس مجهز به پیل سوختی خودش را به اداره‌ی حمل و نقل توکیو تحویل داد. قرار است در ماه جاری هم، دومین دستگاه از این اتوبوس هم تحویل داده شود و این اتوبوس‌ها به زودی وارد خط اتوبوسرانی توکیو شوند.
اولین اتوبوس مجهز به پیل سوختی تویوتا،
این اتوبوس هیچ‌ گونه آلودگی از قیبل کربن‌دی‌اکسید، تولید نمی‌کند. ظرفیت این اتوبوس ۷۶ سرنشین است. در این اتوبوس سبز، از ۱۰ مخزن سوخت تحت فشار استفاده شده است که در آن‌ها، ۶۰۰ لیتر هیدروژن در فشار ۷۰۰ بار نگهداری می‌شود تا باتری‌های نیکل متال هیدرید را شارژ کند.

بازده موتور الکتریکی اتوبوس جدید تویوتا در مقایسه با یک پیشرانه‌ی بنزینی، بیشتر است به طوری که در وضعیت های دشوار و نامساعد هم کارآمد به حساب می‌آید. دو موتور الکتریکی استفاده شده در این اتوبوس می‌توانند در مجموع، قدرت ۳۰۳ اسب‌بخار و گشتاور ۶۷۰ نیوتون‌متر تولید کنند.

اولین اتوبوس مجهز به پیل سوختی تویوتا،

این محصول جدید تویوتا، از سامانه‌ی پیل سوختی الکترولیتی پلیمر جامد تویوتا بهره می‌بر. پیش‌بینی می‌شود که از این اتوبوس برای مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حداقل ۱۰۰ دستگاه تولید ‌شود.

با در نظر گرفتن ویژگی‌های اتوبوس پاک تویوتا، می‌توانیم انتظار آن را داشته باشیم تا در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد حضور وسایل نقلیه‌ی سبز بیشتری باشیم تا به کمک هوای شهرها بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج