۴۹۱۷۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کاظم ملایی : «کوپال» ۱۵ دقیقه کوتاه شد

کارگردان «کوپال» با بیان اینکه این اثر ۱۵ دقیقه نسبت به نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شد، کوتاه شده است از برنامه ریزی برای حضور در جشنواره های خارجی گفت.

خبرگزاری مهر: کارگردان «کوپال» با بیان اینکه این اثر ۱۵ دقیقه نسبت به نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شد، کوتاه شده است از برنامه ریزی برای حضور در جشنواره های خارجی گفت.

کاظم ملایی کارگردان فیلم سینمایی «کوپال» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد در گفتگو با مادرباره زمان اکران این اثر گفت: در حال حاضر مشغول ارسال این فیلم به جشنواره های جهانی فجر هستیم و برای اکران آن هم در نظر داریم که ابتدا آن را در چند جشنواره خارجی به نمایش بگذاریم و بازخوردهای لازم را بگیریم و سپس «کوپال» را به نمایش عمومی در بیاوریم. به همین دلیل هنوز درباره زمان اکران عمومی آن تصمیم قطعی نگرفته ایم.
کاظم ملایی : «کوپال» ۱۵ دقیقه کوتاه شد

وی افزود: با توجه به اینکه «کوپال» نماینده گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود به احتمال زیاد در سینماهای «هنر و تجربه» به نمایش در می آید، فیلم های این گروه سینمایی هم به گونه ای است که قشر دانشجو، هنردوست و هنرمند طرفدار آن هستند پس باید «کوپال» در زمانی به نمایش در بیایید که این افراد فرصت تماشای آن را داشته باشند بنابراین من ترجیح می هم این اثر زمانی اکران شود که این قشر بتوانند به تماشای آن بنشینند و همزمان بازخوردهای اکران جهانی «کوپال» را هم گرفته باشیم.

ملایی با اشاره به تغییراتی که در این فیلم به وجود آمده است، بیان کرد: نسخه ای که از «کوپال» در جشنواره فجر به نمایش در آمد ۱۰۰ دقیقه بود اما ما در حال حاضر بیش از ۱۵ دقیقه آن را کم کرده ایم، زیرا با توجه به اینکه این اثر تک بازیگر و تک لوکیشن است احساس کردم در قسمت هایی ریتم خود را از دست می دهد، هرچند ما در اکران های مردمی بازخورد خوبی گرفته بودیم اما در نمایش «کوپال» در برج میلاد متوجه شدم که ریتم آن می افتد به همین دلیل ترجیح دادم از برخی از لحظات فیلم بگذرم تا سرعت آن بالاتر برود.

این کارگردان ادامه داد: نسخه‌ای هم که از «کوپال» به جشنواره های خارجی ارایه دادیم نسبت به آن نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شد زودتر شروع می شود و زودتر نیز به پایان می رسد و فکر می کنم نسخه خوبی باشد.

ملایی در پایان اظهار کرد: ما در جشنواره فیلم فجر ۳۰ اکران مردمی برای «کوپال» داشتیم به همین دلیل متوجه شدیم از کجاهای این فیلم باید گذشت و آن را حذف کرد. این را هم باید بگویم که در حال حاضر مشغول انجام کارهای پخش «کوپال» در خارج از کشور هستم و به همین دلیل فرصتی پیدا نمی کنم تا امور دیگر را به صورت موازی با این کار انجام دهم.

«کوپال» به عنوان نخستین ساخته‌ کاظم ملایی برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم داستان یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که درست قبل از تحویل سال نو دچار یک چالش بسیار غریب در زندگی‌اش می‌شود.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، مجری طرح: سیامک کاشف آذر، مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح چهره ‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: میترا مهتریان، مدیر صدابرداری: حامد صمد زاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی متن: بابک میرزاخانی، تدوین: عماد خدابخش، کاظم ملایی، دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی، طراح لباس: میترا آسیایی، جلوه‌های تصویری و عنوان بندی: امیر مهران، جانشین تولید: حسن شمس آبادی، منشی صحنه: صفورا برسان، دستیار دوم کارگردان: خلیل خسروانی، مدیر تدارکات: امید دارینی، مربی حیوانات: محمد طالبی، عکاس: علی دلک آبادی، مدیر روابط عمومی: هادی علی پناه.

لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی شباهنگ، شارون و... از بازیگران این فیلم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج