adexo3
۴۹۲۰۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

لاريجانی: ارتباط من با مشايی دروغ است

اسفنديار رحيم مشايي اين روزها، تنها ارتباط وي با محمود احمدي نژاد نيست که خبرساز است، بلکه تنها ادعاي رابطه وي با يکي از مسئولان کافي است تا برجنجال‌هاي کنوني فضاي سياسي کشور بيفزايد.

روزنامه ابتکار: اسفنديار رحيم مشايي اين روزها، تنها ارتباط وي با محمود احمدي نژاد نيست که خبرساز است، بلکه تنها ادعاي رابطه وي با يکي از مسئولان کافي است تا برجنجال‌هاي کنوني فضاي سياسي کشور بيفزايد.

مانند ادعاي معرفي وي توسط علي لاريجاني به محمود احمدي نژاد، چيزي است که ابتدا توسط صادق محصولي بيان شد و سپس از سوي مجلس تکذيب شد. تکذيبيه اي که البته محصولي آن را نپذيرفته است.

اين عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در يک جمع دانشجويي با بيان اينکه بنده مشائي را اولين بار در دولت نهم ديدم، گفت: آقاي علي لاريجاني به بنده گفت ايشان مشائي را به آقاي احمدي‌نژاد معرفي کرده و گفته او به درد کارهاي فرهنگي شهرداري مي‌خورد.

اين موضوع سبب شد تا روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي در اطلاعيه‌اي سخنان محصولي در اين خصوص را«کذب محض» اعلام کند. در توضيحات روابط عمومي مجلس آمده است: طبق اظهارات خودشان ارتباط آقايان احمدي‌نژاد و مشايي به سال‌هاي دور و زمان حضور آقاي احمدي‌نژاد در آذربايجان غربي برمي‌گردد و مشخص نيست که آقاي محصولي با چه نيتي اين اظهارات را بيان کرده است.

در اين اطلاعيه تصريح شده است‌: آقاي احمدي‌نژاد در زماني که شهردار تهران بود، از آقاي لاريجاني به عنوان رئيس وقت صدا و سيما درخواست کرد که آقاي اسفنديار رحيم مشايي که در آن زمان کارمند راديو و تلويزيون بود، به شهرداري تهران منتقل شود که با انتقال وي موافقت شد.

روابط عمومي مجلس در پايان اظهاراميدواري کرده است که سياسيوني که مي‌خواهند در عرصه انتخابات فعال باشند، در نقل مطالب دقت کنند و رسانه‌ها نيز در انتقال صحيح مطالب دقت کافي را داشته باشند.

صادق محصولي نيزدر واکنش به تکذبيه لاريجاني درباره معرفي کردن مشايي به احمدي‌نژاد از سوي وي گفت:‌ خود آقاي لاريجاني در جلسه‌اي به بنده اين موضوع را گفت.

فارس نوشت، محصولي ادامه داد: اما اگر لاريجاني مي‌گويد که من مشايي را معرفي نکرده‌ام ما نيز فرض را بر عهده ايشان مي‌گذاريم اما خداوند در روز قيامت درباره صدق و کذب اين خبر قضاوت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج