adexo3
۴۹۲۳۴۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تصادف خونین پیکان با سرویس مدرسه

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با مینی بوس سرویس مدرسه پسرانه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

خبرگزاری ایسنا: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با مینی بوس سرویس مدرسه پسرانه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد.

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در تصادف ساعت ۱۴:۰۸ امروز (یکشنبه) روبروی کشتارگاه شبستر، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را به بیمارستان فاطمیه شبستر منتقل کردند.

وی یادآور شد: شرایط جوی نامناسب اجازه پرواز به بالگرد اورژانس جهت انتقال مصدومان را نداد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وخیم بودن وضعیت عمومی ۳ مصدوم سانحه گفت: این ۳ مصدوم بدحال تحت مراقبت پزشکی تکنسین‌های اورژانس شبستر به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اعزام شدند.

وی از مردم خواست ازجابجایی غیر اصولی مصدومان پرهیز کنند، چرا که این کار باعث تشدید مصدومیت شده عوارض جبران ناپذیری ازجمله آسیب نخاعی را منجر می‌شود.

به گفته سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی تجاوز به چپ سواری پیکان منجر به وقوع این سانحه رانندگی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج