adexo3
۴۹۲۳۷۶
۶ نظر
۵۰۲۶
۶ نظر
۵۰۲۶
پ

راز قتل زن ۴۳ ساله بعد از يك سال برملا شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت:در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشی در خصوص فوت مشكوك خانمی ۴۳ ساله به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ در منطقه رودكی شهر اراك اعلام شد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت:در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشی در خصوص فوت مشكوك خانمی ۴۳ ساله به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ در منطقه رودكی شهر اراك اعلام شد.
به نقل پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ سیدنورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی در این باره گفت: در تاریخ بیست و هفتم بهمن ماه سال گذشته گزارشی در خصوص فوت مشكوك خانمی ۴۳ ساله به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ در منطقه رودكی شهر اراك اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران اداره مبارزه باجرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند و بررسی های اولیه نشان می داد كه فرد فوت شده به علت گازگرفتگی جان باخته است و بوی ناشی از نشست گاز نیز در صحنه جرم پراكنده بود.

سرهنگ حسینی اضافه كرد: با بررسی های تخصصی كارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از وقوع قتل عمد در صحنه جرم به دست آمد و تحقیقات برای بررسی موضوع آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مركزی خاطر نشان كرد: با تكمیل تحقیقات یكی از مظنونان كه مردی میان سال بود و با مقتول آشنا بود، شناسایی و به پلیس آگاهی استان احضار شد و در روند تحقیقات و با مشاهده دلایل و مدارك به این قتل اعتراف كرد و اذعان داشت به علت برخی اختلافات با او درگیر شده و او را به قتل می رساند و با باز كردن شلنگ گاز قصدصحنه سازی و گمراه نمودن پلیس را داشته است.

وی تشریح كرد: با توجه به اعترافات و بازسازی صحنه، متهم به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زن شمال شرقی

      جنایتکاری مردان یک چیز عادی و روزمره ست

    • زن جنوبی

      آخی مرد جنوبی تشریف نمیارید نظر بدید

    • رفیق مردجنوبی

      نخیر زن جنوبی و زن شمالی لطف کردین شماها تشریف اوردین اما زود نظرتونو بزارین و برین چون حاج حسن روحانی گقته دیگه تو اشپز خونه نباشین و بیایید بیرون شماهم مثل مردها جون بکنید تا بفمید با زحمت نون دراوردن یعنی چه در ضمن مرد جنوبی رفته استراحت .... راستی یادتون باشه الان همه زنا میریزن برترینها رو بهم نریرزین

    • زن جنوبی

      رفیق مرد جنوبی رفیقت اگه رو حرف خودش موند و برای حرف خودش ارزش قائل شد و نیومد نظر بده خانمها هم میرن تو آشپزخانه و برای شما مردهای شکم پرست غذا درست میکنن که از گرسنگی سنگ نخورید بله

    • زن جنوبی

      راستی رفیق مرد جنوبی اگه تو الان داری جون میکنی و کار میکنی چطور آمدی داری نظر میدی بعد وظیفت که کار کنی و جون بکنی اگه هم ناراحتی برو تو اشپزخانه کار کن و جون بکن

    • اریا

      خوب کاری کردی زنای کثیف را باید کشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج