اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۲۵۶۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

سبد هزینه کارگران سند تعیین دستمزد

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در جلسه شورای عالی کار سبد هزینه خانوارهای کارگری به عنوان یک سند معتبر پذیرفته و مقرر شد تا کارفرمایان حداکثر افزایش دستمزد کارگران برای سال آینده را اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: در جلسه شورای عالی کار سبد هزینه خانوارهای کارگری به عنوان یک سند معتبر پذیرفته و مقرر شد تا کارفرمایان حداکثر افزایش دستمزد کارگران برای سال آینده را اعلام کنند.

ابوالفضل فتح الهی درباره جزئیات این جلسه اظهار کرد: در جلسه دیروز شورای عالی کار، رقم نهایی سبد معیشت کارگران که در جلسه قبلی کارگروه تخصصی مزد به تصویب رسیده بود ارائه شد و همه گروه‌های کارگری، کارفرمایی و دولت آن را به عنوان یک سند معتبر پذیرفتند.

به گفته وی این امر تاثیر بسیاری در سرنوشت مزد کارگران دارد، چرا که می‌تواند مبنای تعیین دستمزد در سنوات آینده قرار بگیرد.

فتح‌الهی افزود: در این جلسه نماینده دولت و یکی از وزارتخانه‌ها به سبد هزینه معیشت کارگران ایراداتی وارد آورد که در نهایت با توضیحات گروه کارگری آن را پذیرفت.

وی ادامه داد: خروجی جلسه شورای عالی کار منجر به این امر شد که کارفرمایان در جلسه آینده ماکسیسم درصدی که می‌توانند حقوق و دستمزد کارگران را افزایش دهند، اعلام کنند و نمایندگان کارگری هم در قالب بسته‌ای انتظارات خود را برای افزایش مزد سال آینده از کارفرمایان مطرح کنند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار همچنین از طرح پیشنهاد اعطای تسهیلات بانکی به کارفرمایان به جهت جبران افزایش دستمزد کارگران خبر داد و گفت: پیشنهادی که در جلسه مطرح شد این بود که دولت برای جبران افزایش مزدی که اعمال می‌شود بسته‌های حمایتی، کمک‌ها و تسهیلاتی را برای کارفرمایان درنظر بگیرد و با توجه به اعلام تورم ۸ درصدی از سوی دولت و کارمزد ۴ درصد بانک، وام با نرخ سود ۱۲ درصد در اختیار کارفرمایان قرار بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      اخه تا کی منتظر بمونیم؟کی تکلیف مشخص میشه

    • جاسم

      چند روز تا آخر سال بیشتر نموده کارگران عزیز این چند روزرو صبر کنند بعد10درصد به حقوقتان اضافه میشود بابا مردم شما چقدر ساده هستید وهمین آقازاده ها از این سادگی استفاده میکنند وسواری از تمام ملت میگیرند

    • بدون نام

      درنهایت کارفرماها میگن ما بیشتراز ده درصد افزایش حقوق نمییتونیم بدیم . واقعا جای تاسفه . کارگرهای زحمتکش با این دستمزد ناچیز زندگیشون میگذره

    • بدون نام

      حداقل حقوق سال ۹۶ باید به گونه ای باشد که برای کارگری که در شهرهای بزرگ زندگی می کند جوابگوی هزینه های اساسی و اجاره مسکن را بدهد . البته به شرط کنترل و مهار تورم نه اینکه حقوق کارگر را افزایش پیدا کنه و بعد کالاهای اساسی سه یا چهار برار گران بشه .

    • بدون نام

      تورم ۸ درصد یعنی قیمت ها. کاهش پیدا کرده شما نجومی بگیر ا ن درد ملت را دوا نمی کنید بلکه بدتر

    • امید

      بااین افزایش ده درصدی هیچ مشکلی از کارگران حل نمیشود دولت باید کارگران بخش خصوصی ودولتی را تفکیک کند.

    • سید

      احتمالا امسال کاری کنن واسمون

    • بدون نام

      کارگر جماعت از روحانی خیر ندید

    • بدون نام

      روحانی رای کارگران رو از دست داد و اوت شد

    • کارگر

      اقاتوروخدابه دادمابرسیدبه خدامن.یک ساله واسه خودم لباس نخریدم ندارم اراین واون لباس میگیرم میپوشم وای کی صدای منونیشنوه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج