adexo3
۴۹۲۷۳۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش شورای نگهبان به مصوبه حقوق مدیران

کدخدایی گفت: ایرادی که شورای نگهبان نسبت به بند ۱۰ ماده ۳ قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای که تصویب شده بود می‎توانست موجب یک وضعیتی شود که مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم کند.

خبرگزاری میزان: عباسعلی کدخداییعباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره هجمه‎های برخی از رسانه‎ها نسبت به رویکرد شورای نگهبان پیرامون افزایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران دولتی اظهارکرد: شورای نگهبان نسبت به هرمصوبه‎ای که به این نهاد ارجاع داده می‎شود اعلام‎نظر می‎کند و نسبت به این مصوبه هم طبق روال عادی نظر خود را ارائه کرده است.

وی افزود: ایرادی که شورای نگهبان نسبت به بند ۱۰ ماده ۳ قانون اساسی داشته است بحث اختلال در نظام اداری، صحیح بود زیرا این بند به گونه‎ای که تصویب شده بود می‎توانست موجب یک وضعیتی شود که مقدمات خروج نخبگان و متخصصین را در حوزه بخش‎های دولتی فراهم کند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان نگاه و رویکردش به این بند طبق معیارها و ضوابطی بود که در این بند تنظیم شده بود از این رو نظر شورای نگهبان این بود که اگر ضوابطی روشن‎تری تعریف شود ایراد شورای نگهبان مرتفع خواهد شد.

کدخدایی گفت: ما در شورای نگهبان نگاهی به میزان پرداخت‎ها، رقم‎ها و دستمزدها نداشتیم و تنها نظر خود را اعلام کردیم.

وی درباره نظر شورای نگهبان پیرامون مصوبه جدید مجلس و کاهش حقوق مدیران از سوی نمایندگان و اینکه آیا این موضوع با توجه به اختلاف مجلس و شورا به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد تصریح کرد: ما در شورای نگهبان هنوز این مصوبه را مورد بررسی قرار ندادیم از این رو باید منتظر بود تا بررسی شورا صورت گیرد سپس اعلام‌نظر خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگرصدای مردم درنمی آمد،می خواستندزیرسبیلی ردش کنند..آنوقت برای اضافه شدن چندرغازحقوق بازنشسته مغایرت بااقتصادمقاومتی عنوان شد

    • بدون نام

      والله اگه اینایی که الان در راس امورهستن نخبه هستن،،پس نخبه ها کجا هستن!!! اگه اینا نخبه ان پس چرا اوضاعمون اینه داداش،،بخدا اگه همه اینا برن خارج کشور کشور از این بحران خلاص میشه بخدا،،به پیشنهادم فکر کنید بنفع ههمممونه البته اگه خارجی ها راهشون بدهند به کشورشون،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج